Gå til innhold

Sexy undertøy

Fremhevede innlegg

Gjest treningspike
Skrevet

Jeg har en del sexy undertøy og det blir godt likt av kjæresten. Har nå skaffet meg undertøy med strømpeholder og strømper og har enda ikke turt å vise dette til han. Han lyst å overraske han med å komme i sexy undertøy men er kanskje litt sjenert og føler jeg må vise meg frem (vise show) nå som jeg har litt mer enn vanlig. 

Har dere noen tips om hvordan jeg kan gå frem og hvordan hadde dere likt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir fort kleint hvis du ikke egentlig har selvtillit til å gjøre....Da må vi gutta liksom rose deg fram og det tar litt av den sexy spenningen bort.

Du vet hvis du hele tiden må rose kjæresten din for hans seksuelle bedrifter blir det fort litt antiseksuelt.

Anonymkode: f2ea2...fbe

Skrevet

Nå bruker jeg strømper og også strømpeholder regelmessig, men jeg tror uansett at det enkleste er å bruke det litt sånn "casual". Altså ved å ha det på under kjolen en kveld du vet at dere kommer til å kle av dere sammen eller kanskje ha det under jeansen en kveld dere er ute og skal være sammen. Min erfaring er at du ikke trenger noe mer "show" enn det ..... ;) 

Anonymkode: ee1b3...4c5

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er en flott idé, bare hopp i det! Gjør det enklet å rett frem, bare gå dit han er iført det undertøyet du vil vise deg i og start litt klining. 

Skrevet

Jeg skal ha det på meg når typen kommer hjem fra hyttetur i morgen. Har det bare på meg og en morgenkåpe under. Tror han setter pris på det altså! jeg er ikke verdens mest selvsikre menneske, men prøver å få frem det sexy i meg for å tilfredstille han. Føler meg jo selvsagt bra når jeg ser responsen hans også! At gutten hans reiser seg er vel bekreftelse nok

Anonymkode: 193b5...2c6

• Liker 2
Skrevet

Heldiggris :)

Anonymkode: 1e2d0...fba

• Liker 1
Skrevet

Er enig i at det blir litt påtatt om man kler seg opp for sex. Da er det enklest å ta det på under, og forføre ham slik at han oppdager det .... Og jula er jo en fin tid før nettopp det, med pentøy osv ... :) 

• Liker 1
Gjest Annetnavn_
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i at det blir litt påtatt om man kler seg opp for sex. Da er det enklest å ta det på under, og forføre ham slik at han oppdager det .... Og jula er jo en fin tid før nettopp det, med pentøy osv ... :) 

Man kan vel godt kle seg opp for å ha sex. Sex er lek og da passer det godt med utkledning;). Ta på deg stay-ups og intet annet og spør: "skal vi leke?" 

Endret av Annetnavn_
Skrevet
1 time siden, Strixa skrev:

Man kan vel godt kle seg opp for å sex. Sex er lek og da passer det godt med utkledning;). Ta på deg stay-ups og intet annet og spør: "skal vi leke?" 

He he .. Joda, det funker her - og gjøres relativt ofte, men det var vel nettopp det TS var litt sjenert for ....

Gjest Annetnavn_
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He he .. Joda, det funker her - og gjøres relativt ofte, men det var vel nettopp det TS var litt sjenert for ....

Håper hun finner ut at den som intet våger, intet vinner;)

Skrevet

Enig.

Jeg trente i går ettermiddag, og etter en halvtime i badekaret, dro jeg på meg stayups, en litt sexy topp, høye sko og intet annet, og "klarte" å få kjæresten bort fra sjakk på tv til en heftig runde på sofaen i stuen ... ;) 

• Liker 3
Gjest Annetnavn_
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Jeg trente i går ettermiddag, og etter en halvtime i badekaret, dro jeg på meg stayups, en litt sexy topp, høye sko og intet annet, og "klarte" å få kjæresten bort fra sjakk på tv til en heftig runde på sofaen i stuen ... ;) 

;) flink!

AnonymBruker
Skrevet

Dere jenter er rå! Takk for svar ;)

Skal nok bare hoppe uti det, han blir nok svært fornøyd.

Anonymkode: d359e...d10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...