Gå til innhold

Strikking


labine

Anbefalte innlegg

Forslag til hva jeg skal strikke nå? Akkurat ferdig med et evighetsprosjekt og trenger et nytt, helst noe uten mye mønster så jeg kan ha det som tvstrikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med et par varme sokker? Votter? Lue? Skjerf? Enkel genser? Garnstudio har masse oppskrifter. Ta en titt innom der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Minlillesky skrev:

Hva med et par varme sokker? Votter? Lue? Skjerf? Enkel genser? Garnstudio har masse oppskrifter. Ta en titt innom der?

Sokker og vnter var en god ide 😀 tror ikke jeg har nok garn til en genser liggende iallefall ikke i voksenstørrelse. Lue går for fort og skjerf blir ikke brukt. Men kanskje en hals, sokker og votter til ei venninnes sønn - har en del siljagarn i blåogsvartmelert liggende.

13 timer siden, Margit Spat skrev:

TV-sjal. Det går nesten av seg selv. 

 Et sjal kan kanskje være noe, må bare finne ut om jeg har nok garn - jhadde vært kjekt med et digert rillestrikket.

13 timer siden, ini skrev:

Mor Signes babyteppe! Jeg strikker diagonalt, så er det litt mer spennende enn bare frem og tilbake. 

Har strikket en del av dem og er litt lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ini skrev:

Mor Signes babyteppe! Jeg strikker diagonalt, så er det litt mer spennende enn bare frem og tilbake. 

Jeg har så lyst til å begynne å strikke litt babytøy men siden det ikke er noen baby i sikte på en stund så tør jeg rett og slett ikke av overtroiske grunner. 

Anonymkode: 901e7...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst til å begynne å strikke litt babytøy men siden det ikke er noen baby i sikte på en stund så tør jeg rett og slett ikke av overtroiske grunner. 

Anonymkode: 901e7...54a

Hva med å strikke og gi bort til et eller annet - for eksempel Strikk for livet? De teppene jeg har strikket skal dit bare jeg kommer så langt som å få levert dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en bolero av noe slag, eller et sjal? Er det ullgarn du har? I så fall kan du lage sitteunderlag og tove i vaskemaskinen. 👍

Anonymkode: 23929...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en bolero av noe slag, eller et sjal? Er det ullgarn du har? I så fall kan du lage sitteunderlag og tove i vaskemaskinen. 👍

Anonymkode: 23929...78f

bolero er ikke fint på meg, men kan se om jeg finner noe som kan passe datteren min :) er mest ullgarn jeg har, men sitteunderlag har jeg mer enn nok av etter at jeg vevde babyulltepper og lagde sitteunderlag av slutten av renningen da det ble for lite til et teppe til...

Har tatt fram en ufo - et par raggsokker til meg selv og har nå kommet så langt som at jeg skal strikke tåa. Og vurderer å strikke et par raggsokker til min voksne nevø også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skjørt. Hvis du går inn på garnstudio.no å søker på snowbell kommer det opp gratis strikkeoppskrift på et enkelt skjørt å strikke. Er nok ikke noe evighets prosjekt.

Eller du kan gå i gang med å strikke kluter og grytekluter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...