Gå til innhold

Kaffegjestene... Hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det har vært oppe før...

Men noen som har forslag til hvordan man kan ta i mot kaffegjestene? Er litt usikker på hvordan det kan gjøres.

Og hvordan er det egentlig, skal man "spare" noen taler til kaffegjestene kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Når kaffegjestene våre kommer har vi ordnet det sånn at det står klart glass med musserende hvitvin og masse jordbær, dermed trenger ikke jeg engste meg for at middageb ikke blir ferdig før de kommer.... Vi skal ikke spare noen taler, men har bedt om at det kommer litt underholdning fra gjestene utover kvelden. Jeg tror bl.a at noen venner av meg skal lage en sang til meg fra dem og jeg vet at det noen kamerater av kjæresten min som skal gjøre noe. De som ikke får sett talene får anledning til dette senere. Kan jo bli litt koselig å se bryllupsvideoen med gode venner senere... Men det jo litt avhengig av hva slags bryllup du skal ha da! Vi skal ha 60 til middag og 60 som kommer til kaffe.

Skrevet

Vi har egentlig ikke snakket så mye om dette, men de kommer nok til å få en velkomstdrink samtidig som vi selv tar ordentlig i mot dem.

Under kaffen blir det også en ekstra sang, men dett er helt hemmelig og det er bare jeg som vet om det. Det er en humoristisk sang fra meg til min mann. Det blir kjempegøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...