Gå til innhold

Liker å bli dominert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på med en mann som er litt eldre enn meg og vi har det hyggelig sammen og har deilig sex. Jeg har alltid hatt en liten fantasi om å bli dominert og holdt fast under sex.

Denne mannen fant fort ut hvordan type jente jeg var i sengen og etter en stund nå har vi prøvd oss frem. I går tok vi den mer ut og jeg ble bundet fast til sengen (både armer og ben) og bind foran øynene. Var helt umulig å komme seg løs.

Det var helt sykt spennende og jeg kjente jeg ble andpusten og det var kjempedeilig. Det å gi mannen kontrollen og være bunden fast. Jeg liker også ganske harde klaps på rumpa, og et tak ved halsen (ikke kvelertak), liker også å bli holdt fast og tatt bakfra. Etter denne opplevelsen i går da vi prøvde oss mer frem følte jeg rett etterpå en god følelse i hele kroppen og det var er helt ubeskrivelig.

Men føler meg litt unormal nå som tenner på å bli holdt og at mannen nesten kan gjøre hva han vil med meg. Andre som kjenner seg igjen i beskrivelsen av at det var godt å bli dominert? Jeg er ganske rolig og beskjeden til vanlig så føler meg litt ekkel etterpå som liker dette. Jeg liker også tanken på å "sloss" med en mann men at jeg blir lagt i bakken og holdt fast. Er det noe galt med meg??

Jente 27

Anonymkode: be00c...e93

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, ikke noe galt med deg. Mange som tenner på alt du beskriver over, og uansett om det ikke hadde vært vanlig - det er du som er sjef over din egen seksualitet og bestemmer hva som er greit for deg. 

• Liker 3
Skrevet

Dette er, som sagt over her, helt normalt! Flere venninner og meg selv inkludert tenner på dette i ulik grad. Tror grunnen til at jeg tenner veldig på å bli dominert er fordi jeg er så selvstendig og kanskje noe dominerende ellers. Det er utrolig deilig å gi fra seg kontroll i en trygg seksuell setting da. 

• Liker 5
Skrevet

fetlife.com så finner du ut hvor normal du er :)

Hilsen underdanig dame 

• Liker 1
Skrevet

Er det dette som kalles runketråd?

Anonymkode: b8a8f...cdd

Gjest OverMyKnee
Skrevet

Slett ikke unormalt, TS er my kind of girl :)

Enig med @kattepusen, bli med på Fetlife.com.

Mye informasjon og inspirasjon der. 

Skrevet

Gratulerer, du er en helt normal kvinne som tenner på å bli behandlet som en kvinne. 

Anonymkode: 3ee97...63b

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer, du er en helt normal kvinne som tenner på å bli behandlet som en kvinne. 

For en ekkel kommentar? :P

Anonymkode: 8c89b...1d5

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en ekkel kommentar? :P

Anonymkode: 8c89b...1d5

Den ble sannsynligvis skrevet av en liten tulling som liker å bruke skoleferien sin på å prøve å provosere fremmede på KG.

Og TS er selvsagt helt normal, akkurat som alle kvinner som overhodet ikke liker å bli behandlet på den måten.

• Liker 4
Gjest Frederik
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

LOL.

Skrevet
1 time siden, Frederik skrev:

LOL.

Det var ikke morsomt?!

Anonymkode: 3ef8a...c31

Skrevet

Ts her.

Takk for tilbakemeldinger!

Fint å høre at dette ikke er unormalt :)

• Liker 1
Skrevet

Som flertallet beskriver så er dette helt normalt. Jeg er selv dominant, men kan også ligge å elske på ett (falskt) isbjørnpledd foran peisen, så det er ikke noe som må praktiseres ved enhver anledning, men nå det er sagt så kommer dette litt an på partner selvsagt og er det en som liker å være underdanig så blir det jo ofte det man ender opp med:) Bare utforsk videre i ditt eget tempo og i kontollerte former. Lykke til!!!

Skrevet
På Wednesday, December 28, 2016 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Holder på med en mann som er litt eldre enn meg og vi har det hyggelig sammen og har deilig sex. Jeg har alltid hatt en liten fantasi om å bli dominert og holdt fast under sex.

Denne mannen fant fort ut hvordan type jente jeg var i sengen og etter en stund nå har vi prøvd oss frem. I går tok vi den mer ut og jeg ble bundet fast til sengen (både armer og ben) og bind foran øynene. Var helt umulig å komme seg løs.

Det var helt sykt spennende og jeg kjente jeg ble andpusten og det var kjempedeilig. Det å gi mannen kontrollen og være bunden fast. Jeg liker også ganske harde klaps på rumpa, og et tak ved halsen (ikke kvelertak), liker også å bli holdt fast og tatt bakfra. Etter denne opplevelsen i går da vi prøvde oss mer frem følte jeg rett etterpå en god følelse i hele kroppen og det var er helt ubeskrivelig.

Men føler meg litt unormal nå som tenner på å bli holdt og at mannen nesten kan gjøre hva han vil med meg. Andre som kjenner seg igjen i beskrivelsen av at det var godt å bli dominert? Jeg er ganske rolig og beskjeden til vanlig så føler meg litt ekkel etterpå som liker dette. Jeg liker også tanken på å "sloss" med en mann men at jeg blir lagt i bakken og holdt fast. Er det noe galt med meg??

Jente 27

Han er ikke en kunstner du har møtt på tinder?

Anonymkode: 91eb3...03a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke en kunstner du har møtt på tinder?

Fordi det finnes bare en dominant mann her i Norge? Sheesh....

Anonymkode: 67c92...93e

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Haha, nei det er ikke en kunstner jeg har møtt på tinder.

Synes fortsatt det er sykt spennende at han har kontrollen og kan dominere meg. Jeg liker å bli dasket på rumpa til jeg får blåmerker og det tenner meg at han holder meg fast samtidig. Selv om flere av dere sier det ikke er unormalt føles det litt rart at jeg tenner på å bli tatt tak i og ha det røft i senga. Men jeg nyter det jo der og da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Haha, nei det er ikke en kunstner jeg har møtt på tinder.

Synes fortsatt det er sykt spennende at han har kontrollen og kan dominere meg. Jeg liker å bli dasket på rumpa til jeg får blåmerker og det tenner meg at han holder meg fast samtidig. Selv om flere av dere sier det ikke er unormalt føles det litt rart at jeg tenner på å bli tatt tak i og ha det røft i senga. Men jeg nyter det jo der og da. 

Og etter det så gjør det vondt å sitte i noen dager pga blåmerker, eller? 

Anonymkode: c2124...0cd

AnonymBruker
Skrevet

Det er lite gærent i det. Mim kjæreste skal være min prinsesse og skal behandles deretter. Jeg ønsker meg derfor ingen jente som har blitt dominert av en annen mann. Enten må jeg da dominere over han igjen eller dominere henne enda mer enn det han gjorde. Det passer ikke meg da jeg ønsker meg en snill og god jente som ikke har vært borti den slags

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lite gærent i det. Mim kjæreste skal være min prinsesse og skal behandles deretter. Jeg ønsker meg derfor ingen jente som har blitt dominert av en annen mann. Enten må jeg da dominere over han igjen eller dominere henne enda mer enn det han gjorde. Det passer ikke meg da jeg ønsker meg en snill og god jente som ikke har vært borti den slags

Det er slike holdninger som gjør at jenter gjerne lyver om tidligere sexpartnere.

Anonymkode: d4f50...7fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er slike holdninger som gjør at jenter gjerne lyver om tidligere sexpartnere.

Anonymkode: d4f50...7fa

Og det er slike løgner som har gjort at jeg slo op med mine to ekser. Jeg firer ikke på kravene av den grunn. Jeg finner alltid ut av ting til slutt. Regner med at de fleste andre menn gjør det samme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...