Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres sikkert utrolig teit ut (og det er det jo egentlig også), men jeg har begynt å få skikkelige komplekser for smilet mitt. Særlig det siste året (jeg er 30) har jeg merket at jeg har fått mye mer smilerynker, både under øyene og rundt munnen. Særlig rynkene rundt munnen/på kinnet synes jeg er skjemmende, da disse har blitt myye synligere enn de var før og kombinert med rynkene rundt øyene føler jeg nå at jeg ser ut som et skikkelig rynketroll hver gang jeg smiler. I tillegg føler jeg at smilet mitt ser mye "stivere" ut enn det var før, altså at ansiktet har blitt mindre elastisk på en måte. Synes det ser ut som jeg har tatt botox eller noe. Er dette bare noe som skyldes alderen og som jeg bare må akseptere, eller er det noe jeg kan gjøre? Jeg har ingen rynker når jeg ikke smiler, og får stadig høre at jeg ser yngre ut enn jeg er, så problemet gjelder bare smilet mitt. 

Kan ellers nevne at jeg har brukt en del kvisekremen Basiron, ettersom jeg er plaget med uren hud på haka, kan dette ha tørket ut huden og bidratt til å gjøre ansiktet "stivere" og mer rynkete?

Anonymkode: e143e...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...