boooooo Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Han har latt meg natte hos han i over 2 uker, han lager mat til meg, vi ser på film, vi snakker en del, dusjer sammen og har jevnlig sex. En dag, så sprakk han og sa han har blitt glad i meg og kalte meg for jenta mi. En dag dro vi på shopping og vi holdt plutselig hender. Han kysser meg en del på kinnet og på pannen. Han har tatt i de siste ukene mye initativ om å møtes. Vi har dratt på en del restauranter. Han reiste ikke for så lenge siden, og gav meg nøkkelen. Han blir borte i over 1 uke. Er vi fuckfriend eller vil han ha noe seriøst? Endret 28. desember 2016 av boooooo
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Nå skal du få et helt sprøtt forslag: HVA OM DU SPØR HAM? Anonymkode: 57af4...beb 10
Gjest Froning Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 5 minutter siden, boooooo skrev: Er vi fuckfriend eller vil han ha noe seriøst? Hva tror du?
Taffelost Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, boooooo skrev: Tør ikke å spørre han Forstår det er skummelt, men å ikke spørre blir som å ikke gå til tannlegen fordi man er redd for å ha hull i tennene. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Hallo, handlingene hans forteller vel det ganske klart? I hans øyne holder dere tydeligvis på. Anonymkode: cd730...332 1
Gjest Sonic Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 Dere er sammen, men for guds skyld ikke skriv natte
Inwe Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Jeg hadde aldri gitt fra meg nøkkelen min til en jeg bare lå med. Ikke hadde jeg orket å hatt han rundt meg til en hver tid heller. Høres litt ut som meg og samboeren før vi ble sammen. Han så godt som bodde i leiligheten min, vi oppførte oss som kjærester og han viste han var glad i meg også utendørs. Han var derimot ikke klar for et forhold. Så samtalen ble jo ikke helt som jeg håpet når jeg fikk nok mot (les; drakk meg til mot) til å spørre om hva vi var. Men sånn som han oppførte seg gjorde at jeg fortsatte til tross for negativt svar. Og det gikk til slutt. Sier ikke at din fyr er redd for er forhold, det vet du ikke før du har spurt. Men oppførselen er veldig lik og her gikk det bra til slutt. Jeg tror han vil noe mer enn å bare ligge. 1
2a1m Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Enig med Inwe, man gir jo ikke fra seg nøkkelen til en fuckfriend....! Det virker for meg at han er interessert, du får nyt det. Hvis det fortsetter sånn ut januar, ville jeg ha spurt
meeeg9 Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 Jeg syns du skal finne ut av det før nyttår. Sånn at du kan starte fresht på det nye året! 😁
Gjest Overrasket Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 Gratulerer, du har fått deg type.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Nå har du mulighet til å finne ut alt om han. Snok i vei! Jeg syns dette har gått vel kjapt. Du kjenner han jo egentlig ikke. Anonymkode: c188b...21d
brownbrown Skrevet 29. desember 2016 #15 Skrevet 29. desember 2016 er nok mer enn fuckfriends:) hilsen mann 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå