Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vite at det blir Toro lasange på nyttårsaften. Er ikke det noe sært ?

Anonymkode: 9cc25...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Det er jo ikke alle som har kunskaper nok om mat til å lage en stor kalkunmiddag. Jeg vil heller spise en god Torolasagne enn en dårlig kalkun :P Men jeg må jo innrømme at jeg hadde blitt litt skuffet.

• Liker 6
Skrevet

De er vel lei av julemat da...

Vi skal ha pinnekjøtt, dette er tradisjon hos oss.

Anonymkode: 8c221...c02

Skrevet

Jo. Men kan bli bra fest allikevel. Er det mange barn der?

Anonymkode: f179c...479

Gjest Margit Spat
Skrevet

Ja, det er noe sært. I alle fall uvanlig.
Vi har ingen sterke faste mattradisjoner på nyttårsaften, så jeg kunne gjerne spist en skikkelig god lasagne den dagen, men det ville ikke vært Toro. 

Skrevet

Hvem lager denne lasagnen til dere da? 

Anonymkode: 6cf59...16f

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Og jeg skjønner ikke poenget med en Toro Lasagne i det hele tatt. Det kan umulig ta kortere tid enn å lage det fra grunnen med ferdige lasagneplater og den jeg lager slår garantert Toro så det synger.

Gjest Blondie65
Skrevet

... forøvrig synes jeg lasagne er godt og en hjemmelaget kunne godt vært servert nyttårsaften.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Må innrømme at jeg hadde blitt skuffet om jeg hadde fått Toro lasange, men en god hjemmelaget lasange hadde vært midt i blinken.

Gjest chisandra
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått vite at det blir Toro lasange på nyttårsaften. Er ikke det noe sært ?

Sært og sært....noen spiser grandis på julaften, noen spiser fisk. Noen spiser ikke i det hele tatt. Osv. osv.

Skrevet (endret)

Ikke sært i det hele tatt. :) For noen er det festemat, eller hvis ikke så kanskje de ikke orker å lage noe spesielt. Det er jo noen som lager 3 retters middag på nyttårsaften, det hadde jeg faktisk aldri gidda!

Endret av Stum481
  • Liker 4
Skrevet

Jeg hadde blitt glad. 

Anonymkode: 0a2e3...d8d

Skrevet

Meget sært. Samme med de som spiser grandis på julaften. Feirer man ikke jul er det jo ett fett, men å sitte pyntet til bords og spise Toro lasagne eller Grandiosa er meget sært.

Anonymkode: 3f339...ee9

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem lager denne lasagnen til dere da? 

Anonymkode: 6cf59...16f

Min svigerinne.

Skrevet

Hvorfor i alle dager holder vedkommende selskap? 

Anonymkode: d3ba7...409

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager holder vedkommende selskap? 

Fordi det ikke kreves kokkekunnskaper eller 3retters menyer for å holde selskap?
Hvor går grensen din for hvilke kunnskaper man skal ha for å få tillatelse til å holde selskap?

Det kan da vel være mange grunner til at det blir servert lasagne, det kan være tidspress, det kan være logistikk, det kan være at det faktisk er det flere ønsker seg...
Jeg for min del benytter alltid Toro pakke som base når jeg lager lasagne, og har aldri servert til noen som engang har merka at det er benyttet posesaus i lasagnen. Det er millioner av måter å lage en kanongod lasagne med Toro som base. Som vår kjære Espelid sa: "så har me juksa litt"...

• Liker 13
Skrevet

Sært er det vel ikke..men det er da ikke noe galt i det. Verten bestemmer. Du kan jo lage kalkunmiddag selv på 1.nyttårsdag og nyte den. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, _popcorn_ skrev:

Fordi det ikke kreves kokkekunnskaper eller 3retters menyer for å holde selskap?
Hvor går grensen din for hvilke kunnskaper man skal ha for å få tillatelse til å holde selskap?

Det kan da vel være mange grunner til at det blir servert lasagne, det kan være tidspress, det kan være logistikk, det kan være at det faktisk er det flere ønsker seg...
Jeg for min del benytter alltid Toro pakke som base når jeg lager lasagne, og har aldri servert til noen som engang har merka at det er benyttet posesaus i lasagnen. Det er millioner av måter å lage en kanongod lasagne med Toro som base. Som vår kjære Espelid sa: "så har me juksa litt"...

Om du liker det eller ei er mat en stor del av slike selskaper. Mat er kultur. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor noen som er så lite interessert i matlaging, og ikke engang ønsker å prøve engang, vil holde et selskap på selveste nyttårsaften. Man robber jo faktisk noe av gjestenes glede. Det er jo selvsagt en grunn for at TS har opprettet denne tråden. 

Det høres heller ut som du er litt personlig fornærmet over at mange ikke er begeistret for torolasagne på nyttårsaften. 

• Liker 5
Skrevet

Skikkelig god lasagne med ostesaus i og hvitløksbrød er jo kjempegodt. Toro lasagne derimot..Tia. Ingen høydare, men hadde ikke giddet å tenke noe negativt om det.

• Liker 2
Skrevet

Næh, det synes jeg ikke:) Samma for meg hva som serveres i grunn, har spist alt fr 3 retters til grandis på nyttårsaften.

Anonymkode: 97c47...218

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...