AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Hva kan dette komme av? Jeg er litt forstoppet, som jeg skal få orden på når jeg er hjemme fra juleferie. Men pleier ikke å lukte sånn syrlig av forstoppelse..! Det er hard og tung avføring.. Og det er ikke omgangssyke, garantert 😊 Anonymkode: 78cb0...fe2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Surkål el? Anonymkode: 790a8...0f0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Pleier å få det når jeg har drukket mye alkohol. Anonymkode: b5beb...b40
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Jeg enten drikker eller spiser surkål, så det er det ikke 😂 - ts Anonymkode: 78cb0...fe2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kan dette komme av? Jeg er litt forstoppet, som jeg skal få orden på når jeg er hjemme fra juleferie. Men pleier ikke å lukte sånn syrlig av forstoppelse..! Det er hard og tung avføring.. Og det er ikke omgangssyke, garantert 😊 Anonymkode: 78cb0...fe2 Det mest unormale her er å være så opptatt av avføringen din at du vet hva den lukter og i tillegg må ta det opp i en egen tråd på nettet. Oppsøk legen din. Anonymkode: db0c7...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå