Gå til innhold

Utro og bifil?

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke utroskap når det er med en annen jente. Jenter er naturlig intime med hverandre, og det er umulig å si når grensen mellom vanlig jentekontakt og sex er krysset.

Dessuten kan det diskuteres om jentesex er sex i det hele tatt, eller om det utøvende kunst.

Anonymkode: f2122...254

Dette vet du selv er tullball. Godt forsøk, det skal du ha. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har pr. definisjon vært utro, du bør fortelle typen om det. Kanskje du bør "vise" typen hva som skjedde?  Kan tenkes at han setter pris på det? 😀

Anonymkode: 9d220...d81

Forklar hva du mener med "pr. definisjon" .... 

Skrevet

Så lenge venninnen din ikke hsr hatt sex med menn på en stund så hadde det vært helt greit dersom jeg var kjæresten din

1 hun må ha testet seg siden sist og helzt ikke hatt sex på 2 år siden det tar tid å bli kvitt hpv

2 om hun også har kjæreste så bør de ha vært sammrn i 2 år (samme grunn som nevnt over) og det bør ha gått tilstrekkelig lang tid siden hennes siste samleie til at drt ikke er spermrester der.

Det er ikke følelser, vaginaer eller peniser i seg selv som er problematisk. Det er dråpe-og kontaktsmitte

Anonymkode: e46f5...59a

• Liker 1
Skrevet
På 28.12.2016 den 16.50, AnonymBruker skrev:

Det er ikke utroskap når det er med en annen jente. Jenter er naturlig intime med hverandre, og det er umulig å si når grensen mellom vanlig jentekontakt og sex er krysset.

Dessuten kan det diskuteres om jentesex er sex i det hele tatt, eller om det utøvende kunst.

Aha, du er en av disse som tror at jentesex betyr at vi sitter i pysjen og stryker og koser litt på hverandre? :fnise:

Anonymkode: 718de...2fe

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke "på en måte utroskap" - det ER utroskap. Du har hatt sex med et annet menneske mens du er i et forhold. Det er selve definisjonen på utroskap uavhengig av kjønnet du lå med. Ville du likt det om typen din hadde sex med menn bak ryggen din?

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke.

Man skylder jo hverandre troskap og hengivenhet i et forhold. Men akkurat for de som er amorøse i to filer og har behov deretter er det vel vanskeligere enn for andre.

For min egen del, før i tiden mens jeg var mye på reising og lenge borte i slengen, var jeg ilag med ei som likte å holde på med andre jenter. Denne interessen dyrket hun mens jeg var borte (ikke bak min rygg) og det kan jeg vel egentlig si jeg ble rikt belønnet for.

Skrevet
3 timer siden, draug 75 skrev:

Jeg vet ikke.

Man skylder jo hverandre troskap og hengivenhet i et forhold. Men akkurat for de som er amorøse i to filer og har behov deretter er det vel vanskeligere enn for andre.

For min egen del, før i tiden mens jeg var mye på reising og lenge borte i slengen, var jeg ilag med ei som likte å holde på med andre jenter. Denne interessen dyrket hun mens jeg var borte (ikke bak min rygg) og det kan jeg vel egentlig si jeg ble rikt belønnet for.

Der ligger det en STOR forskjell! TS har ikke sagt noe til typen, altså har hun gått bak ryggen hans, og sveket tilliten hans.

Gjest NorahLudoAllis
Skrevet
På 28.12.2016 den 16.50, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Jepp, skjønner hva du mener. Traff ei venninne i går på cafè, og som hos TS var det nesten ett år siden jeg har sett henne sist da hun bor utenlands.

Plutselig satt jeg der på bordet mens hun slikket meg, og jeg bare "hm.....dette er en litt vanskelig grense å vurdere......har vi sex, eller er det bare vanlig jentekontakt?" 

Jeg diskuterte det litt med sidemannen, og han var litt usikker han og. Vi ble enige om at dette bare var sånn venninnegreier og en helt dagligdags greie.

Skrevet

Det er vel så enkelt at mange hetrofile menn ikke ser på det som utroskap fordi de ikke føler seg truet av kvinner på den måten?

Anonymkode: d18e5...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...