Gå til innhold

Utro og bifil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg endte opp med å ha sex med min bestevenninne i går, vi var fulle og en ting førte til noe annet. Det var deilig, spesielt og annerledes. Jeg vet jeg har på en måte vært utro, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å ta det innover meg. Det var jo med en annen jente? Men det er vel uansett noe som bør fortelles til samboeren min? 

Anonymkode: 7f151...0a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmhm

Anonymkode: d85b6...c7d

Skrevet

Må også legge til at det er over et år siden vi så hverandre sist, så det er mulig det bare var stemningen. Jeg ver ikke. Jeg er forvirret.

ts

Skrevet

Utroskap er utroskap, du kan ikke skjule deg bak at dette "bare" var med ei jente.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg endte opp med å ha sex med min bestevenninne i går, vi var fulle og en ting førte til noe annet. Det var deilig, spesielt og annerledes. Jeg vet jeg har på en måte vært utro, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å ta det innover meg. Det var jo med en annen jente? Men det er vel uansett noe som bør fortelles til samboeren min? 

Du tar ikke ansvar for å ha vært utro når du skylder på fylla og at "en ting førte til noe annet"... Du unnskylder det du har gjort med at det bare ballet på seg. Og selvfølgelig, at det var en kvinne og ikke en mann gjør det jo helt greit ("det var jo med en annen jente"...) Du skriver at "jeg har jo på en måte vært utro".... igjen sår du tvil om du virkelig har vært utro og bagateliserer.

Jeg syns selvfølgelig du skal fortelle det til din samboer......

Innlegget ditt skulle på en ærlig måte sett sånn ut:

"Jeg var utro med bestevenninnen min - skal jeg fortelle det til samboer? "

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du reagert om typen din hadde hatt sex med en annen mann? Hadde han vært utro da, eller er det ok? 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke utroskap når det er med en annen jente. Jenter er naturlig intime med hverandre, og det er umulig å si når grensen mellom vanlig jentekontakt og sex er krysset.

Dessuten kan det diskuteres om jentesex er sex i det hele tatt, eller om det utøvende kunst.

Anonymkode: f2122...254

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke utroskap når det er med en annen jente. Jenter er naturlig intime med hverandre, og det er umulig å si når grensen mellom vanlig jentekontakt og sex er krysset.

Dessuten kan det diskuteres om jentesex er sex i det hele tatt, eller om det utøvende kunst.

Hvorfor er det umulig å si når grensen mellom vanlig kontakt og sex er krysset? 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, du vet lite om jentesex. En mann ville neppe holdt ut mer enn en fem minutters tid.

Anonymkode: ddb28...402

Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Hvordan hadde du reagert om typen din hadde hatt sex med en annen mann? Hadde han vært utro da, eller er det ok? 

Veldig godt poeng! Tror dog jenter ser på dette som et større svik enn hvis det var med en jente. For gutter er det motsatt. Det føles mindre truende hvis dama har vært utro med ei annen jente.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehehe..Ok. Så lesbiske kan da altså ikke være utro i det hele tatt da...? Jeg og venninnene mine er nok fortrolige men ikke SÅ intime med hverandre. :) 

• Liker 1
Skrevet

Det der er like mye utro som om det hadde vært en annen mann. Skam deg!

Anonymkode: 2c460...2d6

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du er ikke noe mindre utro selv om det er med samme kjønn. 

Skrevet

Hvis du IKKE var utro i følge egne definisjoner, burde det vel heller ikke være noe problem å fortelle det til samboer/kjæreste siden du etter eget skjønn ikke har gjort noe galt, eller...?

Spør du meg har du vært utro med ALT det innebærer!

• Liker 1
Skrevet

Du har pr. definisjon vært utro, du bør fortelle typen om det. Kanskje du bør "vise" typen hva som skjedde?  Kan tenkes at han setter pris på det? 😀

Anonymkode: 9d220...d81

Skrevet

Utroskap er utroskap, uansett hvilket kjønn det gjelder.

Det beste ville vært du sier ifra til kjæresten og kanskje han ikke blir sur pga at du ikke har vært utro mot andre mannfolk men mot kvinne. Eller han ikke vil like i det hele tatt. Eller du ikke sier ifra og bare lever med det.

Skrevet

Det er ikke utroskap med mindre det er en kuk involvert. 

Du er ikke bifil heller,  du er bare en vanlig hyperseksuell norsk jente. 

Anonymkode: 3f205...31a

Skrevet

Hadde dama mi vært "utro" med ei av venninnene sine hadde jeg ledd høyt og spurt om når det var trekant. 

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

what? 
Om du ikke klarer se grensen mellom å gi hverandre klemmer og sex, da har du seriøst ett veldig veldig stort problem, og bør søke hjelp asap...
Det er ikke naturlig med mer intimitet enn klemmer blant venninner, og om man hiver av seg klærne og utforsker hverandres kropper, da har man gått LANGT over grensa for hva naturlig intimitet er.    

Vil du si at dersom en jente voldtar en annen jente, så bør hun frifinnes fordi det "bare var kunstnerisk utfoldelse"?

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke utroskap med mindre det er en kuk involvert. 

Du er ikke bifil heller,  du er bare en vanlig hyperseksuell norsk jente. 

Hahahaha :laugh: Dagens! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...