Gå til innhold

Vanskelig å få jobb i ASKO?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg driver fortiden og søker jobber. Så lurte på om noen her som jobber i ASKO eller som kan si meg om det er vansklig og få jobb i ASKO uten truckførerbevis? Og hvordan er det å jobbe på lager? Og hva ligger lønnen på som lagermedarbeider? På forhånd takk for svar.

Anonymkode: 8032e...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Vet det er gammel tråd. Men lurer på AKKURAT det samme. Kanskje noen har noen svar i år? 🙂

Anonymkode: 69f51...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du verken snakker eller skriver norsk er det ingen problemer med å få jobb der. Har inntrykk av at de færreste forstår mer enn et par ord norsk der. 

Anonymkode: b5ef8...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på lager via Adecco og får 170 kr i timen + diverse tillegg for kveld/helg. Jeg er en av få norske som jobber der jeg har oppdrag nå, de aller fleste er fra Polen, Litauen, Latvia, Romania...altså øst-Europa.  Jeg synes det er greit nok, vi har stort sett alltid mye å gjøre, så tiden går fort siden vi ikke står og kjeder oss.

Anonymkode: 7c3e8...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så få folk som snakker norsk altså? Hvordan er det med arbeidsmiljøet da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på lager via Adecco og får 170 kr i timen + diverse tillegg for kveld/helg. Jeg er en av få norske som jobber der jeg har oppdrag nå, de aller fleste er fra Polen, Litauen, Latvia, Romania...altså øst-Europa.  Jeg synes det er greit nok, vi har stort sett alltid mye å gjøre, så tiden går fort siden vi ikke står og kjeder oss.

Vet du om man må jobbe kveld og helger på ASKO? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det så få folk som snakker norsk altså? Hvordan er det med arbeidsmiljøet da? 

Det er helt greit, men ikke spesielt inkluderende. De fleste snakker sammen på eget språk. Det er ikke noe stort problem for meg, jeg for forberedt på det da jeg begynte (konsulenten hos Adecco "advarte" meg om at det ofte var sånn).

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om man må jobbe kveld og helger på ASKO? 

Vet ikke annet enn at jeg har sett ASKO biler levere til butikker i mitt nærområde på lørdager innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er helt greit, men ikke spesielt inkluderende. De fleste snakker sammen på eget språk. Det er ikke noe stort problem for meg, jeg for forberedt på det da jeg begynte (konsulenten hos Adecco "advarte" meg om at det ofte var sånn).

Vet ikke annet enn at jeg har sett ASKO biler levere til butikker i mitt nærområde på lørdager innimellom.

Hva er typiske oppgaver for vikarer der? T1 kjøring?

Anonymkode: 6508d...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...