AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har lyst på baby. Har lyst til å oppleve å føde og ha baby, men tenker jo at det er for seint pga jeg er jo 38 og hallo! er det liksom bare babyen jeg har lyst på, det blir jo etterhvert en unge og en menneske som skal bli voksen og hvor kommer egentlig sjeler fra og hva slags baby kan jeg få, og jeg vil jo ikke egentlig ha mann engang! Men jeg har så innmari lyst på baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blitt spesielt ille etter at jeg så en jeg kjente litt for en tid tilbake fått en søt baby. Har snoket på hennes face pga babyen ca 20 ganger minst. frustrert muchos.............. Anonymkode: 60a08...85b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Ja også psykologen min fikk baby som 41 åring! Hallo. BENSIN på bålet asså!!!!!!!!!! Seriøst. Jeg vil ha nusselig liten BABY BABY BABY Anonymkode: 60a08...85b
Hjärtat Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Du høres litt ut som meg da jeg var 16. Ville veldig gjerne ha en baby, som skulle forbli baby for alltid. Jeg er glad jeg ikke gjorde noe med de ønskene som 16-åring, og det kan høres ut som det er lurt at du også bare lar det bli med tanken? 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, Hjärtat skrev: Du høres litt ut som meg da jeg var 16. Ville veldig gjerne ha en baby, som skulle forbli baby for alltid. Jeg er glad jeg ikke gjorde noe med de ønskene som 16-åring, og det kan høres ut som det er lurt at du også bare lar det bli med tanken? Hehe, jeg overdriver litt når jeg skriver da for at det skal bli litt underholdning liksom, men ja ønsker meg baby veldig mye ja. Er nok litt mer voksen enn en 16 åring tror jeg, men når du skriver sånn så begynner jeg å tvile selv - hehe. Det som er problemet er at jeg er en vanskelig type bipolar, så jeg vet ikke om noen lege som ville faktisk anbefalt meg å få et barn dessverre. Men det er det jeg har lyst på, 1 barn, jeg har hatt lyst på barn i 12 år nå minst. Anonymkode: 60a08...85b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Kunstig befruktning i Danmark er jo en mulighet da? Koster litt, men da får du et barn uten at en mann er involvert Anonymkode: a2648...692
Gjest canacas Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Babyer er søte de, men de kommer med MYE jobb. Jeg har ikke barn, og har egentlig aldri ønsket meg det, og fatter ikke at kvinner reiser alene til DK for å få et barn. Alene med et barn 24 timer i døgnet. Det er sikkert en fantastisk opplevelse, men fy fasan så tungt da. Alene! Jeg har en del tanteunger, og er utslitt lenge etter jeg har levert de fra meg. Da må jeg hvile, og sove, og prise meg lykkelig for at jeg ikke har noen som trenger meg døgnet rundt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Du kan skaffe deg en sånn Anonymkode: f8aa2...a51 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Syns du skal prøve hvis du finner ut at du har lyst på barn og ikke bare baby. Det er naturlig å ville ha barn i livet. Ikke like naturlig å bare ville ha baby.. Anonymkode: b99d3...205 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunstig befruktning i Danmark er jo en mulighet da? Koster litt, men da får du et barn uten at en mann er involvert Anonymkode: a2648...692 Uten en far under oppveksten har barnet mange, mange ganger større sannsynlighet for å bli kriminell, voldtektsforbryter, slite psykisk, feile i skolesystemet, bli narkoman, osv.. Verdt å merke seg dersom en verdsetter en god oppvekst for barnet. Anonymkode: 8aecc...7ff 1
Ruccula Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Du virker meget umoden og har en alvorlig psykisk diagnose ts, jeg synes du skal legge fra deg tanken om barn, det er overhode ikke rettferdig for barnet. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten en far under oppveksten har barnet mange, mange ganger større sannsynlighet for å bli kriminell, voldtektsforbryter, slite psykisk, feile i skolesystemet, bli narkoman, osv.. Verdt å merke seg dersom en verdsetter en god oppvekst for barnet. Anonymkode: 8aecc...7ff Haha..hvis faren er så lite smart at han tror på sånt tull. Har barnet det definitivt bedre uten sin far. Anonymkode: b99d3...205 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha..hvis faren er så lite smart at han tror på sånt tull. Har barnet det definitivt bedre uten sin far. Anonymkode: b99d3...205 Statistisk sett så er det helt korrekt det som er skrevet. Å tenke at det er en korrelasjon er helt naturlig når forskjellen er såpass stor i fedreløse hjem og hjem der det finnes en far. Å blåse det vekk ved å si at faren er dum er ikke særlig gjennomtenkt. Anonymkode: 8a46f...33c 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #13 Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, Ruccula skrev: Du virker meget umoden og har en alvorlig psykisk diagnose ts, jeg synes du skal legge fra deg tanken om barn, det er overhode ikke rettferdig for barnet. Jeg er veldig snill da så jeg hadde nok blitt en god mor, og jeg er aldeles ikke umoden selvom jeg skriver slike tråder litt på en ment morsom måte. Det med diagnosen er jo verre med, det vet jeg, men noen blir jo friske også da, men det er mulig at det er derfor jeg ønsker meg det enda mere. Fordi jeg kanskje vet litt at det er uoppnåelig pga diagnose, og mer og mer uoppnåelig pga alder. Det går litt i bølger, men jeg har ønsket meg barn i 12 år som sagt. Anonymkode: 60a08...85b 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Statistisk sett så er det helt korrekt det som er skrevet. Å tenke at det er en korrelasjon er helt naturlig når forskjellen er såpass stor i fedreløse hjem og hjem der det finnes en far. Å blåse det vekk ved å si at faren er dum er ikke særlig gjennomtenkt. Anonymkode: 8a46f...33c Nå er det jo muligens en visst forskjell på de som ble alanemødre som har fått barn med fedre som ikke stiller opp, og ressurssterke, single mødre i 2016 som velger å få seg et barn på egen hånd...? Anonymkode: 30c11...301 1
ohdeergod Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 Du er ikke alene.. borsett fra at jeg er 25 år da.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #16 Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo muligens en visst forskjell på de som ble alanemødre som har fått barn med fedre som ikke stiller opp, og ressurssterke, single mødre i 2016 som velger å få seg et barn på egen hånd...? Anonymkode: 30c11...301 Hovedproblemet er når barna begynner å utfordre foreldrene sine sin autoritet. Uten en far vil jenter dytte grensene lenger, og unge menn har allerede ved 14 års alder ingen autoritet som kan håndheve grensene satt av mor. Anonymkode: 8a46f...33c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #17 Skrevet 28. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hovedproblemet er når barna begynner å utfordre foreldrene sine sin autoritet. Uten en far vil jenter dytte grensene lenger, og unge menn har allerede ved 14 års alder ingen autoritet som kan håndheve grensene satt av mor. Anonymkode: 8a46f...33c Ikke alle er drittunger uten respekt for foreldrene sine. Kjenner flere menn som er livredd sine mødre. Anonymkode: 6db2f...e65
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #18 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle er drittunger uten respekt for foreldrene sine. Kjenner flere menn som er livredd sine mødre. Anonymkode: 6db2f...e65 De er livredde for at moren skal rope på faren når de har gjort noe de ikke fikk lov til. Anonymkode: 8aecc...7ff
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #19 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er livredde for at moren skal rope på faren når de har gjort noe de ikke fikk lov til. Anonymkode: 8aecc...7ff Haha. Den kjente jeg meg vanvittig godt igjen i. Verste jeg hørte fra mamma var etter jeg hadde gjort noe dumt var "Vent til pappa kommer hjem." Gikk å grua meg i timer. Anonymkode: 97f62...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå