Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte ca 15 November shampoo fra LookFanastic. Nå er det dessverre ikke kommet meg i hende enda :-( De pleier jo å komme superraskt, bare etter ca 3-4 dager... :)

Tenkte kanskje en stund at det var stoppet i tollen men shampooen kosta bare bare 127 NOK så det kan nok ikke være grunnen...

Hva skjer om produktet ikke kommer-får man da tilsendt nytt ett eller får man pengene tilbake? Noen som har noen erfaringer på dette her? Pakken fra LF blir jo ikke sendt rekommandert i posten slik som Strawberrynet sine blir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme hendte meg nylig, det varte og rakk uten at jeg så noe til pakken. Etter ca. tre uker sendte jeg dem en e-post, en time senere fikk jeg svar, og tre dager senere lå ny pakke i postkassen :) .

Skrevet

Kanskje jeg skriver dem en mail så jeg får pakka :)

I sær nå som jula skal sette inn så er det vel masse post ute på farta :)

Skrevet
Det samme hendte meg nylig' date=' det varte og rakk uten at jeg så noe til pakken. Etter ca. tre uker sendte jeg dem en e-post, en time senere fikk jeg svar, og tre dager senere lå ny pakke i postkassen :) .[/quote']

Dette skjedde meg ifjor.

(Men jeg sendte en mail til posten først for å høre om de hadde pakken, eller om den var stoppet i tollen.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...