showgirl Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Bestilte ca 15 November shampoo fra LookFanastic. Nå er det dessverre ikke kommet meg i hende enda :-( De pleier jo å komme superraskt, bare etter ca 3-4 dager... Tenkte kanskje en stund at det var stoppet i tollen men shampooen kosta bare bare 127 NOK så det kan nok ikke være grunnen... Hva skjer om produktet ikke kommer-får man da tilsendt nytt ett eller får man pengene tilbake? Noen som har noen erfaringer på dette her? Pakken fra LF blir jo ikke sendt rekommandert i posten slik som Strawberrynet sine blir...
Nilma Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Det samme hendte meg nylig, det varte og rakk uten at jeg så noe til pakken. Etter ca. tre uker sendte jeg dem en e-post, en time senere fikk jeg svar, og tre dager senere lå ny pakke i postkassen .
showgirl Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2004 Kanskje jeg skriver dem en mail så jeg får pakka I sær nå som jula skal sette inn så er det vel masse post ute på farta
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2004 #4 Skrevet 2. desember 2004 Det samme hendte meg nylig' date=' det varte og rakk uten at jeg så noe til pakken. Etter ca. tre uker sendte jeg dem en e-post, en time senere fikk jeg svar, og tre dager senere lå ny pakke i postkassen .[/quote'] Dette skjedde meg ifjor. (Men jeg sendte en mail til posten først for å høre om de hadde pakken, eller om den var stoppet i tollen.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå