Den røde fare Skrevet 28. desember 2016 #1 Del Skrevet 28. desember 2016 er hun flink til å lure oss, eller er hun så virkelighetsfjern som hun fremstår? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 28. desember 2016 #2 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg tror ikke Gunilla lurer noen, så da må det bli det siste Hun er jo virkelig en hat eller elsk personlighet, og etter forrige sesong med Fruene, så hadde jeg et håp om at hun ikke ble med i flere sesonger. Men nå som den nye sesongen går på TV, så tror jeg de trenger Gunilla der, for å skape litt bråk og uro. De andre fruene byr jo på ingen måte like mye på seg selv som Gunilla gjør. Etter episoden i går, så tenkte jeg litt på dette Gunilla fenomenet. Jeg blir jo kjent med henne via TV-serien, og den er jo klippet og redigert sånn som produksjonen vil ha det. Mange av episodene hvor Gunilla kommer dårlig ut, kunne nok vært unngått om produksjonen ikke ønsket litt bråk. Det er jo ikke sånn at de filmer ALT hele tiden, så en viss regi ligger det bak, ergo vet produsentene hva som vil skje, og kunne forhindret det (ref. dildopartyet f.eks.). Men jeg har lenge lurt på hva hun egentlig er kjent for? og hvor stor stjerne er/ var hun egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 28. desember 2016 #3 Del Skrevet 28. desember 2016 Hun er jo bare gal! For et irriterende menneske.. Dramaqueen har fått en helt ny mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 28. desember 2016 #4 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Var ikke hun modell og gift med en riking back in the days? Men Gunilla er crazy Husker en episode da hun og datteren skulle på tivoli. Gunilla var helt hysterisk og livredd da Erica skulle opp i karuseller. Folk tenkte vel "hvem er denne gærne dama?' Huff. Var også en episode der hun kjeftet ut hjemmesykepleien. Husker ikke helt hvorfor, men damen ble jo helt rystet. En annen episode skulle hun være med i en liten filmsnutt som hun selv hadde laget. Herregud, for en dårlig skuespiller hun var Nå er det lenge siden jeg har sett en episode, men synes de andre damene var litt stygge med Gunilla. Spesielt hun Åse. Hun likte å provosere Gunilla og få frem en reaksjon fra henne. Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. Endret 6. januar 2017 av Edie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 28. desember 2016 #5 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) På 28.12.2016 den 12.31, Linnpinn9 skrev: Men Gunilla er crazy Husker en episode da hun og datteren skulle på tivoli. Gunilla var helt hysterisk og livredd da Erica skulle opp i karuseller. Folk tenkte vel "hvem er denne gærne dama?' Huff. Var også en episode der hun kjeftet ut hjemmesykepleien. Husker ikke helt hvorfor, men damen ble jo helt rystet. En annen episode skulle hun være med i en liten filmsnutt som hun selv hadde laget. Herregud, for en dårlig skuespiller hun var  Den filmen hennes.......... Ryddet for omtale av barn i sitert innlegg. Edie, mod. Endret 6. januar 2017 av Edie 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. desember 2016 #6 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg leste en plass for lenge siden at hun eide hus i NY, men måtte lei et i LA siden det var de skulle filme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 28. desember 2016 #7 Del Skrevet 28. desember 2016 6 minutter siden, Rose11 skrev: Jeg leste en plass for lenge siden at hun eide hus i NY, men måtte lei et i LA siden det var de skulle filme. Nei, hun leide leilighet i New York. Leieavtalen ble sagt opp i forrige sesong (tror jeg det var) og det var forferdelig traumatisk for henne stakkars. Hadde ikke fått med meg at det hadde kommet nye episoder i jula! Gjett hva jeg skal gjøre de neste to timene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. desember 2016 #8 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Glemte å se episoden igår, tirsdag. Noen som tilfeldigvis vet når det går reprise på disse programmene? (jada, vet jeg kan google og se på nettbrettet mitt osv, men lettere å spørre her, hehe..) Fant det; reprise mandag ettermiddag! Endret 28. desember 2016 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. desember 2016 #9 Del Skrevet 28. desember 2016 22 minutter siden, Popc0rn skrev: Nei, hun leide leilighet i New York. Leieavtalen ble sagt opp i forrige sesong (tror jeg det var) og det var forferdelig traumatisk for henne stakkars. Hadde ikke fått med meg at det hadde kommet nye episoder i jula! Gjett hva jeg skal gjøre de neste to timene. Åja det var sånn det var Tror jeg og må se litt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 28. desember 2016 #10 Del Skrevet 28. desember 2016 16 minutter siden, hjertesukka skrev: Glemte å se episoden igår, tirsdag. Noen som tilfeldigvis vet når det går reprise på disse programmene? (jada, vet jeg kan google og se på nettbrettet mitt osv, men lettere å spørre her, hehe..) Fant det; reprise mandag ettermiddag! Det ligger jo på viafree.no også, så du kan se det der når du vil. På viafree.se ligger alle episodene i hele sesongen, for svenskene ligger litt foran oss. Kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. desember 2016 #11 Del Skrevet 28. desember 2016 Takk for tips! Da er det mange muligheter til å se på disse eksentriske damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. desember 2016 #12 Del Skrevet 28. desember 2016 Er Agnes Nicole fortsatt med? Hun ble skikkelig fornærmet da Gunilla? kalte henne for Agnes og ikke Nicole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 28. desember 2016 #13 Del Skrevet 28. desember 2016 På viafree.se ligger hele den nye sesongen ute👏🏻 http://www.viafree.se/program/reality/svenska-hollywoodfruar/sasong-10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. desember 2016 #14 Del Skrevet 28. desember 2016 Ryddet for omtale av barn og spekulasjoner. Edie, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, Rose11 skrev: Er Agnes Nicole fortsatt med? Hun ble skikkelig fornærmet da Gunilla? kalte henne for Agnes og ikke Nicole Nei😑 Hun var underholdende😂 Nå er det Maria, Åsa, kona til Eric Prydz og ei ung modell jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 28. desember 2016 #16 Del Skrevet 28. desember 2016 Men EN ting skal dama ha, hun tar seg virkelig av moren sin. Hvem her inne hadde latt moren sin bo hjemme? Virker som ei omsorgsfull dame for sine nærmeste. Og husk at de skal spille sine roller som de får utgitt i Hollywoodfruene. Har selv vært på tv flere ganger og det er manus man skal gå etter :D 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 28. desember 2016 #17 Del Skrevet 28. desember 2016 Åh Herrefred, en Gunilla-tråd! Det kjente jeg at jeg savnet idet jeg leste den. Tenk å kunne leve livet sitt i hennes verden, for en opplevelse! Tror ingen kan fake oppførselen/personligheten hennes.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia Maria Skrevet 28. desember 2016 #18 Del Skrevet 28. desember 2016 Gunilla er virkelig noe for seg selv, tror hun er litt gal, men fremdeles så med at hun spiller på det for å tjene penger i serien.... Men må si at jeg har også har et litt så som så inntrykk av hun Åsa Westerlund, virker ikke helt god... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. desember 2016 #19 Del Skrevet 28. desember 2016 42 minutter siden, Tia Maria skrev: Gunilla er virkelig noe for seg selv, tror hun er litt gal, men fremdeles så med at hun spiller på det for å tjene penger i serien.... Men må si at jeg har også har et litt så som så inntrykk av hun Åsa Westerlund, virker ikke helt god... Vi så jo beviset på at det var hun som bevisst provoserte Gunilla i vannkaste-episoden. Hun har brukt denne strategien ved flere anledninger. Gunilla er tussete. Ja, men de som har fulgt med på SHF i noen år, har sett hvordan de andre fruene har holdt på for å tirre henne. Isabel Adrian var nedlatende da hun kommenterte rullatoren som stod i inngangspartiet til Gunilla. Vi så også hvor nedlatende de andre fruene var da Gunilla inviterte dem på fruelunsj. Å skrive en mobbesang til Gunilla, slik Margareta Svensson gjorde, er mobbing. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2016 #20 Del Skrevet 28. desember 2016 Ja det er det. Uten alle de vemmelige ingrediensene, hadde folk ikke sett på. Det er greia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg