Gå til innhold

Ønsker å spore opp dame med hvit chihuahua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker om denne skal i sosiale relasjoner eller kjæledyr.

På lillejulaften, kom en dame innom Felleskjøpet på CC Stadion i Hamar. Hun hadde med seg ei bitte lita chihuahua valp. Hun spurte om jeg kunne passe på den en gang i blandt, siden hunden virket til å like meg (lagret med halen og sovnet på benken men jeg strøk henne), og jeg sa egentlig ja, men kom til å tenke på mine to katter og av flere grunner som jeg ikke nevner her sa jeg til slutt nei. Nå ønsker jeg å komme i kontakt med henne. Håper egentlig litt at hun leser her.

Mener hun sa hun var fra Kina. Kjenner du deg igjen? Noen som kjenner henne? Noen som vet hvordan ellers spore opp noen uten å vite navnet?

skriv her så kan jeg sende en pm om du vet noe.

Anonymkode: 1c438...e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her: Vi sto og snakket i nesten to timer. Og hun tilba meg gratis billetter til Danmark. Føler ikke at dette er en person som blir skremt av at noen ønsker kontakt med henne.

• Liker 2
Skrevet

flørtende kvinne: kanskje du vil passe hunden min noen ganger ;);):ninuskapus:

mann: nei, jeg har katt så det går ikke :glare:

Anonymkode: 68ca4...76a

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt usikker om denne skal i sosiale relasjoner eller kjæledyr.

På lillejulaften, kom en dame innom Felleskjøpet på CC Stadion i Hamar. Hun hadde med seg ei bitte lita chihuahua valp. Hun spurte om jeg kunne passe på den en gang i blandt, siden hunden virket til å like meg (lagret med halen og sovnet på benken men jeg strøk henne), og jeg sa egentlig ja, men kom til å tenke på mine to katter og av flere grunner som jeg ikke nevner her sa jeg til slutt nei. Nå ønsker jeg å komme i kontakt med henne. Håper egentlig litt at hun leser her.

Mener hun sa hun var fra Kina. Kjenner du deg igjen? Noen som kjenner henne? Noen som vet hvordan ellers spore opp noen uten å vite navnet?

skriv her så kan jeg sende en pm om du vet noe.

Tok av meg linsene og synes du skrev du ville spise suppe med hvit chihuahua.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

flørtende kvinne: kanskje du vil passe hunden min noen ganger ;);):ninuskapus:

mann: nei, jeg har katt så det går ikke :glare:

Anonymkode: 68ca4...76a

TS: Hehe, jeg er ikke mann da. Skal jeg være helt ærlig så ble hun bare litt for frempå for meg der og da. Jeg er introvert... Er selv ganske reservert og det ble litt mye når hun sa hun kunne kjøre meg hjem etter jobb blandt annet.

Og nå som det var sagt er vel alle (resterende) sjangrer for å spore henne opp borte så da kan vi vel slette denne tråden.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av en utestengt bruker og svar til dette. 

Nori, mod

Skrevet

Prøv inne på noen grupper for Hamar-området på facebook, og eller legg ut et innlegg på Felleskjøpet eller CC, kanskje hun følger disse på Facebook, og vil se at du etterspør henne. Utover det så er det bare å møte opp dag etter dag, og se om hun kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...