Gjest mia liten Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 halla !!! Sliter litt jeg nå... er singel, etter et laaaangt forhold... til å begynne med var det sinnsykt godt å være alene.Nå er det tomt og ensomt. Savner sånn noen som kan holde rundt meg, ta litt vare på meg når hverdagen er tøff- ikke at det var så mye av det før heller, men det var i hvert fall en der....Savner ikke han jeg var sammen med, jeg savner NOEN. Kunne vel egentlig ha vært hvem som helst, bare det var en armkrok, noen som bryr seg.... Føler meg så ...ja, hva skal jeg si...lett tilgjengelig hvis noen skulle vise intresse...tør i hvert fall ikke gå på byn eller drikke sammen med kompiser.... holder meg langt unna folk ( les : mannfolk), er livredd for å ende opp i seng med en eller annen idiot bare fordi jeg er underernært på nærhet.....er det vanlig å ha det sånn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 25. juli 2002 #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Det er ikke unormalt at piker ofte trenger å føle vellysten igjen. Det forklarer egentlig hvorfor så mange damer holder på menn. Enten går du ut og finner deg litt selvbekreftelse, eller så ender du som ei koldjomfru på eit gammalt slott, sånn som verdande sikkert skal. Eller i et skur med masse katter, noe jeg antyder enkelte andre på forumet kommer til å ende med. Ser for meg dagbladet, "gal sint dame med sine sytten katter terroriserer nabolaget" Waco Smiler for seg sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 25. juli 2002 #4 Del Skrevet 25. juli 2002 Neimen Waco, så søtt at du har slik en rørende omsorg for sexlivet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå