Gå til innhold

løpesko - hvilke er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke løpesko er bra for å trene på treningssenter? Til dame?

Anonymkode: 11391...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til adidas - ultraboost var megagode, men er også fornøyd med energy boost:) Løpt langdistanse og intervaller i begge. 

Skrevet

Men jeg tenker på kun innetrening da. glemte å si det.  også trenger noen som er mye bygd opp under foten.

Skrevet

Har brukt mine til å trene inne - men om du tenker til å bruke i bøy/mark, ville jeg aldri brukt løpesko. Blir for ustabilt:)

Skrevet

ja skal trene inne, googlet adidas ultraboost nå, så de ligner mye på ene nike sin. men kanskje adidas er mykere og mer fleksibel såle? 

Skrevet

Skal du ha noen som er bygd opp helt jevnt under hele foten, bygd opp framme, bak, på utsiden eller innsiden?
Har du løpt mye før, eller er du i startfasen? Har du god løpeteknikk?

Anonymkode: 66f9b...b84

Skrevet

nei jeg har ikke løpt nesten noenting på 20 år. jeg spilte håndball for 20 år siden. løpt bittelitt for 6 år siden liksom 30 min av gangen og 5 ganger i sommer lysløype 4.5 km. litt ellers innimellom, men jeg tror jeg har skeive ankler og jeg kan få vondt i føttene tror jeg må bare snakke med noen i en butikk og ikke kan bestille på nettet.

Skrevet

Kommer vel an på anatomien og teknikken din osv. For min del så trenger jeg mye stabilitet og noe dempning i skoa. Jeg har ankler som overpronerer noe i steget. Har måttet prøve meg fram med flere merker og varianter. Det jeg bruker nå er saucony omni, helt fabelaktig for min del. Nok av dempning og skikkelig stabil støtte. Sitter godt og behagelig fra første stund. Gir ingen smerteforplantning til knærne.

har tidligere vært storforbruker av asics gel kayano, men den siste utgaven er så forandret og ga meg vonde knær i flere uker! Etter bare en ukes bruk. Måtte sykle i den hvileperioden :/

anbefaler du går inn i en spesialbutikk og får analysert løpesteget ditt feks hos løpslabbet. De kan komme med forslag til hva som fungerer for deg.

gode løpesko er viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...