Gå til innhold

Er jeg blitt lurt???

Fremhevede innlegg

Skrevet

I følge Esben Benestad eller Esther Pirelli, eller whoever den mannen kan finne på å være på et gitt tidspunkt, har man blitt forespeilet den ultimate måten å måle penis på.

Penis skal, i følge ham/henne/det, måles fra oversiden, fra skambenet og til tupp. Det skal benyttes målebånd og ikke linjal, slik at oss med bøy på penis ikke skal bli for nedslåtte. :wink:

Nå viser det seg at selv med målebånd på oversiden, blir det urettferdig, ettersom penis, når den er inne i kvinnen, retter seg noe ut. Cupido mener at man blir nødt til å måle på siden av penis med målebånd for at det skal bli mer rettferdig.

Så jeg er blitt ført bak lyset... her har jeg hele tiden trodd kompisen min, som har helt rett penis har vært lenger enn meg, men nå viser det seg at jeg, med min Nerdrum-knekk, allikevel har lenger... :evil:

Så, alle dere med bøy på penis.... Den er større enn dere tror!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins håp med andre ord... :hoho:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Jepp, på oversiden, stemmer det.

Jeg mener, var det bare jeg som holdt på å le meg ihjel av han dusten på Big Brother som målte fra pungen og opp og trodde han hadde 26 cm?? :hoho:

Skrevet
Jepp, på oversiden, stemmer det.

Jeg mener, var det bare jeg som holdt på å le meg ihjel av han dusten på Big Brother som målte fra pungen og opp og trodde han hadde 26 cm?? :hoho:

... var det "snadderloffen" :ler:

Gjest icy - utlogget
Skrevet

så bra da :P Da slipper jeg å bekymre meg for å være helt udugelig alikevell :o hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...