brownbrown Skrevet 28. desember 2016 #1 Del Skrevet 28. desember 2016 Hei har noe jeg vil ta opp med dere jeg begynte å drikke veldig sent, da jeg begynte å nærme meg i slutten av 18 årene gikk jeg på mitt første forspill. husker det veldig godt det ble også min første bytur og vi gikk alltid på samme sted, som var utested med pub og dansegulv med fullt hus hver lørdag jeg har alltid vært litt sjenert av meg , men når jeg begynte å drikke kalrte jeg å åpne meg opp og ha det veldig gøy....å snakke med ukjente kvinner var heller ikke vanskelig. de første byturene var jeg redd for å danse. jeg danset aldrig selv om jeg ville. etterhvert søkte jeg opp på youtube " how to dance at a club" hehehe og etter dette begynte jeg endelig å danse på byen. husker ikke om det var pga youttube eller om det komm automatisk danse på byen er det gøyeste jeg vet, og man får lett kontakt med andre damer endte vell opp med å være en veldig festglad person, å gå på byn/fest har alltid vært en hobby elelr ting jeg liker ekstra godt fast forward nå er jeg 26. går forsatt på disko, men mye sjeldnere...1 gang i mnd kanskje. hver gang jeg er på byen vil jeg danse, men jeg tørr ikke lengre...hva skjer ? er det kun jeg som opplever dette ? jeg danset jo hver eneste helg før.....nå tør jeg ikke danse i frykt over at andre ser på meg. før kunne jeg nesten danse helt alene på dansegulvet med noen damer. når tør jeg såvidt å bevege meg, og når noen damer drar meg ut på dansegulvet så finner jeg en unnskjyldning for ikke å danse er jeg den eneste som føler det slik? ivertfall har dere noen tips eller erfaringer? nyttårsaften er her snart og jeg vil så gjerne danse, men jeg har blitt en pingle nå er det fordi jeg ikke går så mye på byn lengre ? må jeg drikke mer ? vet at dette er en dum tråd, men har tenkt mye på dette. hvorfor jeg plutselig ikke tørr lengre. tror dere det har sammenheng med at jeg ikke går så ofte ut ? takk for svar alle. hilsen mann 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå