Gå til innhold

Ekkelt eller sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på date med kjæresten min i morgen. Vi skal spise en bedre middag ute. Jeg ønsker å piffe opp sexlivet vårt litt og gjøre ting spennende. Er det sexy eller turn off hvis jeg går på toalettet under daten for så å komme tilbake til bordet og gi han diskret trusen min som jeg har tatt av? Tenker å ha på skjørt. Så ja, ekkelt/rart eller sexy?

Anonymkode: 62a64...f39

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen. Evt noe sexy og rennende jeg kan hviske i øret hans mens jeg gir han trusen. Forslag?:)

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen. Evt noe sexy og rennende jeg kan hviske i øret hans mens jeg gir han trusen. Forslag?:)

"Desserten er tilberedt under bordet.. Ned på kne vis du vil prøvesmake,,,,,,,,, kjekken" Hvis det er lang duk så er risken for bli kastet ut mindre ;) 

Tror jeg går å legger meg nå:fnise:

Skrevet

Hvis dere er på en restaurant, har du tenkt på hvor han skal gjøre av trusa etter du har gitt ham den? 

Truseløs er en velprøvd og ganske sexy ide. Men du trenger ikke gi ham trusa. Si heller i løpet av måltidet at du ikke har truse på. 

Anonymkode: 6a008...29a

• Liker 1
Skrevet

Uten truse er mye mer sexy.

Lurer også på hvor han skal gjøre av trusen ;) 

Anonymkode: f7783...643

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere er på en restaurant, har du tenkt på hvor han skal gjøre av trusa etter du har gitt ham den? 

Truseløs er en velprøvd og ganske sexy ide. Men du trenger ikke gi ham trusa. Si heller i løpet av måltidet at du ikke har truse på. 

Ikke si noe, la han heller kjenne det med fingrene selv. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på date med kjæresten min i morgen. Vi skal spise en bedre middag ute. Jeg ønsker å piffe opp sexlivet vårt litt og gjøre ting spennende. Er det sexy eller turn off hvis jeg går på toalettet under daten for så å komme tilbake til bordet og gi han diskret trusen min som jeg har tatt av? Tenker å ha på skjørt. Så ja, ekkelt/rart eller sexy?

Det første jeg tenker på er....dette blir rett og slett for slutty ts. Og dessuten uhygiensk ekkelt. Her spiser dere en deilig bedre middag, du går på dass for å drite, kommer ut igjen til middagsbordet og vifter med en skitten truse full av bremsespor og piss fra glufsa di? Dårlig idé dette her. 

Anonymkode: f11bd...9e0

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff! Hvem vil ha noe rennende inn i øret da?

Anonymkode: d86a8...5eb

• Liker 4
Gjest Underdanie
Skrevet

Høres ut som en spennende ide syns jeg. Mulig trusa kan vente til etter at dere har spist. Syns ellers selv at undertøy er veldig sexy å ville garantert tent på det. Kanskje du skal vente til han tar deg på lårene å overraskende oppdager din nakenhet under skjørtet :)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortell ham det, og la ham kjenne...... Da får han noe å glede seg til etterpå og du bygger opp spenning og forventninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...