Gå til innhold

Håret føles flatt tynt og livløst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt tykt hår, men ifjor sommer mistet jeg veldig mye hår tror grunnet medisiner ev stress+ hormoner, og jeg har bare nettopp begynt med suplex b vitamin kompleks, og farget litt håret, men det føles så ekstremt tynt og flatt og livløst. Kan det hjelpe å skylle med kaldt vann når jeg vasker det og massere hodebunn for å stimulere veksten? feks? Noen flere tips? spise bra og trene?

jeg blir så lei av å vente på at det skal gro tilbake, det gror jo aldri tilbake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker en shampoo fra apoteket som stimulerer hårvekst ( etter at jeg mistet en del hår ) til min store forbauselse fungerte det- fikk plutselig mer hår.

Anonymkode: 8ec2b...b65

Skrevet

er det virkelig sant? jeg skal google asap.

Skrevet

Hadde ikke så mye tro på det selv, men prøvde- etter noen ukers bruk begynte jeg å merke forskjell.

Ducray

anaphase

shampooing-creme stimulant/ Hair loss-Devitalized hair/ stimulating cream shampoo

Skrevet

takk! jeg fant også den einerlåg fra helsekost, skulle være bra mot håravfall. den var guselig billig også! da kan jeg teste begge så kanskje jeg får håret tilbake om 5 mnd eller noe da.

Skrevet
2 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

takk! jeg fant også den einerlåg fra helsekost, skulle være bra mot håravfall. den var guselig billig også! da kan jeg teste begge så kanskje jeg får håret tilbake om 5 mnd eller noe da.

Tok ikke så lang tid her, begynte og merke forskjell etter noen ukes bruk-men vasker håret ofte da.

Skrevet

Da har jeg også kjøpt ducray shampoo. Spennende å se om det funker. 

Anonymkode: 0555c...b40

Skrevet

Hva koster de da?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg også kjøpt ducray shampoo. Spennende å se om det funker. 

Anonymkode: 0555c...b40

Må brukes jevnlig en stund-nesten tom shampoo her- men skal kjøpe en ny.

( Fikk den type shampoo anbefalt av leger på sykehus )

Skrevet

Jeg tar b-vitaminer og biotin. Prøver å vaske håret bare to ganger i uka og da kun med kur og/eller balsam. Håret mitt vokser som et uvær etter jeg begynte med vitaminene, etter å ha slitt med håravfall og slitt hår etter mye farging og bleking. 

Anonymkode: 1a957...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...