Gå til innhold

hva gjør deg i godt humør?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg blir i godt humør av snille, blide og vennlige folk, og folk som ler mye og det virker ekte. sandra lyng haugen hun fra idol virker alltid så blid og sjarmerende, jeg blir alltid i godt humør av å se på henne.

i tillegg gjør kjæresten min meg blid, søstra mi og familien min meg blid, og hun som leder programmet på tv2 som heter kjendisjakten, hun er jo bare så blid og koselig! forresten mye bedre programleder enn hun fra farmen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir glad av å shoppe....Ingenting er som en real shoppingdag.

Åsså blir jeg selvfølgelig superlykkelig når min elskede sønn lærer noe nytt og ser på meg og smiler sitt peneste og mest fornøyde smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg blir også glad av å shoppe! :-) Ingenting er som den rusen jeg får når jeg kommer hjem med så mange bæreposer jeg klarer å få med meg fulle av fine ting! Det kan godt være gaver til andre, bare jeg får shoppe! Det beste er selvfølgelig når man er på ferie i billige land for da får man ekstremt mye for pengene! :kul:

Ellers blir jeg glad når jeg blir positivt overrasket av venner, familie og kjæreste.

Jeg blir også veldig glad når kjæresten min gjør snille ting for meg uten at jeg ber om det. På tirsdag sa jeg at jeg var kald på føttene og da satte hans seg ned og masserte dem til de var varme! Sånne små ting blir jeg glad for!

Ellers blir jeg glad av små barn som gjør og sier morsomme ting, gode karakterer på eksamen, å få mer i lønn enn beregnet... :-)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad av å shoppe? Bruke masse penger, på sikker helt unødvendige ting? Jeg blir lei av å gå rundt på handlesenterene og kikke. Blir i hvertfall ikke glad av det. Kvinnfolk sier jeg bare..Homer simpson gjør meg glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Hun Sandra dama irriterte meg skikkelig, liker ikke sånne snill og søt hele tiden folk.

Jeg blir glad av øl, godt vær und mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

irritert av sandra? i alle dager :ler: jeg trodde blide personer var godt likt av alle jeg....... :hakeslepp:

er du misunnelig kanskje? du vet, sjarm kan være viktig her i verden...... :wink:

og jeg liker å gjøre andre folk glade jeg! det er det ingen som nevner! og shoppe selvfølgelig! jeg vet ikke hva det er med oss damer, men det må ligge i genene. vi er jo samlere :ler: jeg blir kjempeglad av å shoppe jeg og, og kjempeirritert hvis jeg ikke finner det jeg skal ha eller hvis det er utsolgt! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Jeg får helt dilla av hun fjortis berta sandra lyng haugen. For mye av det gode, det blir helt sånn nerve greie. Men eller ser blide koselige folk selvfølgelig en glad ting!!

Og så blir jeg i godt humør av sønnen min, han er et oppkomme av godt humør uanset, og er nå i stille tusen spørsmål på to minutter-fasen - som nesten gjør at jeg river av meg håret av frustrasjon (for hvorfor heter gardiner gardiner? hvorfor heter det blå? hvorfor er du mamma? hvorfor er jeg fire år? hvorfor er paprika rød?) men det er veldig morsomt også...

Blir i godt humør av folk på KG som er sterke verbalt, gode innlegg med humør og selvinnsikt.

Blir i godt humør av å tenke på at det snart har gått enda et år, og jeg overlever fortsatt, i denne gale gale verden. Hurra hurra :ler:

Kjøre den nye bilen min med musikk på bånn hyle - gøy gøy gøy.

Kunne gå i en matvarebutikk og kjøpe hva jeg vil til middag - å ha råd til det er et privilegium. Blir glad av å tenke på at jeg har jobb, i motsetning til i fjor da alt var bare sorgen.

Nei, stort sett så synes jeg egentlig jeg er i godt humør. Sant å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad av glade folk,....

De hyggelige ansatte på rema 1000 (her i byen), lillesøsteren min som ringer nesten hver dag for å fortelle meg at nå, nå er det kun X antall dager til jeg kommer hjemover på besøk..

Det er mye som gjør meg glad,....men jeg tror ikke jeg skal skrive så mye mer,..da ender jeg ut med et essay. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som ikke gjør meg glad så er det i hvertfall hu Idol-Sandra...nei vet...det gjelder all idol-folka.

Motorsport på tv, pizza og ei øl gjør meg glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få en cd jeg har bestilt i posten. Gå på shopping-jakt etter vinterjakke og finne den i den første butikken jeg er innom. Få adventskalender av kjæresten. Få servert ferdig middag. Se sola! Fornøyde kunder. Glade mennesker, absolutt! Å gå barbeint.

Masse masse som gjør meg glad. Men de små tingene er de viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å tenke på at det snart er juuuul!

En viss Julekanin (les:Ninakanin) sørget i går for å gi meg skikkelig julestemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

positive overraskelser

blide/hyggelige mennesker

vinne i lotto,noen mill.(har bare ikke skjedd ennå)

oppmerksomhet fra kjæresten min

komplimanger

bra tilbakemeldig fra skole/jobb

kjæledyr som kommer på fanget

null hull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina*

Enn så banalt og klisjéaktig det høres ut, så er det de små tingene som gjør meg glad. Den første snøen, den første hvitveisen om våren, en hyggelig mail eller telefon fra en venninne man ikke har hørt fra på lenge.... Og selvfølgelig å reise :hoppe: Bare det å gå å glede seg til en ferietur et eller annet sted. Det å pakke kofferten, passet og reise til flyplassen.... Det gjør meg kjempeglad!

Ellers ble jeg veldig glad i dag tidlig, på en dag som ikke startet så bra. Jeg forsov meg, rakk ikke å dusje eller spise frokost og måtte bare haste av gårde, passe trøtt og småsur. Da møtte jeg på en superbarsk håndverker som driver å jobber her i oppgangen, og som jeg har smugkikket på, bare for å ha noe fint å se på :) Han smilte verdens fineste smil og sa hei, selv om jeg aldri har snakket med han før... Da ble plutselig dagen snudd om til det positive, og ble ikke så aller verst likevel. Enkle ting altså som skal til for å bli glad... Så kanskje vi alle burde bli flinkere til å smile litt til hverandre? (Og ikke være så redde for å snakke med folk. Alle kritiserer amerikanere for å være så overfladiske. Men når jeg var der borte så synes jeg faktisk det var hyggelig å kunne slå av en prat med folk både her og der, selv om jeg så klart skjønner at alt ikke er like "ekte"....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Jeg blir glad av kjæresten min. Og spesielt om han gjør noe koselig for meg, eller bare gir meg et spontant kyss eller en klem.

-Tantebarna mine gjør meg glad. Ikke noe som å se dem lyse om å løpe mot meg når jeg kommer på besøk :-)

-Når jeg får skryt på jobben.

-Av å se Friends :ler:

-Å få en hyggelig mail eller telefon fra en venninne jeg ikke har pratet med på en stund.

-Å komme på hytta om sommeren, når det er så idyllisk der.

-Tre Små Kinesere :) De har mye gladmusikk. Jeg kan bli glad av veldig mye forskjellig musikk da.

-Se film med Happy ending, hehe.

Kunne sikkert fortsatt en stund til da, men dette bør vel holde. Fin tråd egentlig. Fikk meg til å sette meg ned og tenke over ting jeg setter pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg blir aller mest glad for er å få gode karakterer, som igjen fører til at jeg er på god vei til å nå målet mitt med tanke på utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten sur av idol-sandra jeg, da...

Det som gjør meg glad er å se inn i et par øyne som sier "jeg er glad i deg", å få ferdiglaget mat, å bli klemt av barna mine, få til den perfekte salaten, sitte på fjellet med røde varme kinn og endelig nyte kaffen jeg har dratt med hele veien opp, eller få en hel drøss med penger uventet inn på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...