AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Havner stadig i klinsjer med ungene. Om helt idiotiske ting. Virker som det viktigste i verden er å trykke på mobilen, og så blir ungene grinete fordi han aldri får med seg det som skjer. Han er en ok kar, men litt oppgitt over at det alltid er jeg som må ta de tyngste takene. Tenk om jeg bare en dag kunne oppleve at han ordnet det meste? Anonymkode: 63b97...fee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Ganske lik situasjon hos oss. Mannen min har utrolig lite tolmodighet med barna. Han vil helst sitte med iPad eller avisa eller noe, og toler ikke noe bråk eller styr fra barna. Han blir lett sint og sur på dem, og er rask med å kjefte. Han sier selv at han blir så sliten av alt bråket, og derfor blir han sint. Han skulle ønske det ikke var sånn, men han klarer ikke å endre på det sier han. Pga dette så faller svært mye av rutinene med barna på meg. Hvis han skal feks ta kveldsstell og legging så er det svært motvillig , og det blir bare kjefting og styr. Derfor blir det fort til at jeg gjør det meste, for å unngå kjefting og krangling. Anonymkode: 8dbed...ee3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Mannen min var helt super da de var mindre, men virker som han har mye mindre toleranse for tull og tøys. Kan bli irritert bare de leker litt høylytt. Og ender alltid med minst en episode der jeg synes han overreagerer så sterkt at jeg nesten vurderer forholdet. Ofte er han selv med på å starte tulleslåssing, for så å bli kjempeirritert når ungene ikke klarer å slutte. Nå har han dratt for å hjelpe en kompis med noe bygging, og det er egentlig like greitt. Ts Anonymkode: 63b97...fee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Her er det motsatt. Syns mannen daller og duller alt for mye og er svak når det kommer til grensesetting. Jeg blir fortere irritert fordi jeg mener han tåler for mye tull uten å sette ned foten, og når han først gjør det har det alt gått for langt og da trekker jeg meg ut og han får stå i selvskapt situasjon. Anonymkode: 6d9c0...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå