sjokoladeelskeren Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 heihei! Driver å ser på utdanningsmuligheter og synes psykologi høres veldig spenende ut. Aller helst har jeg lyst til å ta psrofesjonsstudium og bli psykolog, men regner med at jeg går ut av videregående med et snitt på rundt 5 (med realfagspoeng), og har dermed ikke nok poeng til å komme inn. Hva kan man jobbe med etter en bachelor i psykologi? Kan man videreutdanne seg til psykolog etter bachelor-studiet? Er også åpen for tips til andre spennede utdanninger/jobber innen helse!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Du kan jobbe som rådgiver med psykologibachelor. Det har mange likhetstrekk. Anonymkode: 7ab0c...038
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Du kan ikke utdanne deg videre til psykolog i Norge etter bachelor i psykologi. Danmark er en mulighet etter bachelor i psykologi i Lillehammer, men ettersom det er så mange som ønsker å gå denne veien ville jeg ha gjort en god del research på dette før dette blir planen. Anonymkode: 47621...c6d
Gjest chisandra Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Du kan ta master i psykologi etter bachelor.
sjokoladeelskeren Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2016 4 timer siden, chisandra skrev: Du kan ta master i psykologi etter bachelor. Hva kan jeg jobbe som med en master da?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 8 timer siden, sjokoladeelskeren skrev: Hva kan jeg jobbe som med en master da? Anbefaler deg å ta en titt på denne bloggen https://virtuellkatarsis.wordpress.com/2015/07/23/hva-kan-jeg-bli-med-en-psykologiutdanning/ Der står det ganske mye informasjon om de ulike psykologiutdanningene? Anonymkode: f7c37...018
Gjest chisandra Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 20 timer siden, sjokoladeelskeren skrev: Hva kan jeg jobbe som med en master da? Her kan du også lese litt: http://www.uio.no/studier/program/psykologi-master/jobb-studier/
sjokoladeelskeren Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2016 Tusen takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå