AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Trenger inspirasjon. Sofaen er godt brukt...... Anonymkode: 490e7...919
Tomoya Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Leser romanene jeg ikke hadde tid til å lese, spiller og ser på serier.
Bloodless Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Spiller brettspill, leser, ser filmer og spiser alt for mye.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Har du fri, TS? Det er jo kjekt å begynne på et prosjekt man ikke ellers har tid til, rydde bort ting eller ta seg tid til å kjenne på takknmelighet eller å bare sitte og gjøre ingenting. Det er så lett for at sofaen= TV-titting eller surfing. Lange frokoster med avis og god tid er digg. Bruke lang tid på å lage god og sunn mat. Skrive ned tanker eller sende de siste jule/nyttårskortene Anonymkode: c967f...f5d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Nyter. Slapper av. Går tur. Leser. Er med barna. Sover lenge. Spiser snop. Elsker ferier og hater dagene går så fort. Anonymkode: b133e...45f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Du kan følge med på sjakk på nrk2. Anonymkode: d5750...302
melatonin Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Jeg jobber mye denne romjulen. Men om jeg hadde hatt fri så hadde jeg prøvd å komme meg ut noen timer hver dag, gå turer enten på beina, ski eller truger. Hadde vi hatt snø hadde vi akt på akebrett. Invitert venner. Lest bøker, strikket, spilt spill. Funnet en serie på nettflix/viplay/sumo og sett noen episoder hver dag. Kost meg med snop og god mat.
Gjest Nordavind Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Sover lenge, lang frokost, treningsøkt, lesing.
Anglofil Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Jobber, ellers blir det trening, se film/tv-serier, lese osv. Mvh Yvonne
florette Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 Slapper av, er med mannen, venner, spiser god mat, kos og hygge!
Juletrollet Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 Går tur, hører på musikk, ser på favorittprogrammene mine og spiser masse godteri.
Arkana Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 Minst mulig. Vi later oss i sofaene og ser julefilmer, barna leker mye med sine nye gaver, hvis det mot formodning er snø blir det gjerne litt aking, barna har besøk av og drar på besøk til venner, vi spiller brettspill, vi har litt besøk og drar litt på besøk. For oss skal romjulen være lat og rolig, bare nyte feriedager, god mat og julestemningen.
Brunhilde Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 Jeg gjør minst mulig! Leser, ser tv, går tur og besøker familie/venner. Jeg har alltid fri i romjula, så jeg har god erfaring i å få dagene til å gå, og jeg må innrømme at jeg rett og slett elsker å kunne ta ting i mitt eget tempo... Har fri til godt over nyttår, så jeg har fremdeles noen dager igjen å kose meg.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 28. desember 2016 #16 Skrevet 28. desember 2016 Feter meg opp og er sammen med familie.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #17 Skrevet 28. desember 2016 I hovedsak forberedelser til neste semester. Fylle fryser, bokinnkjøp, starte på en ny bullet journal, rydde kjøkkenskap og klesskap, organisere pult samt alt studierelatert på PC'en. Jeg har også organisert e-postkontoen min og spillelistene på spotify da dette er noe jeg bruker mye i studiehverdagen. I de siste dagene har jeg også byttet julegaver som skal byttes, og brukt tid på å finne noe annet for tilsvarende verdi. Så ser jeg selvfølgelig på TV og spiller PC-spill. Jeg er helt alene i julen, så venner og familie utgår fra hverdagsplanene mine. Anonymkode: 3a53b...a8b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #18 Skrevet 28. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan følge med på sjakk på nrk2. Anonymkode: d5750...302 Ja! Lynsjakk i morgen og overimorgen Anonymkode: c967f...f5d
Lalunaa Skrevet 28. desember 2016 #19 Skrevet 28. desember 2016 Vi har vert i byen, jeg fikk to gaver jeg måtte bytte størrelse på og ungene fikk endel penger som de ville kjøpe noe greier for. i dag har vi hjulpet svigerforeldrene mine å hentet en stol de hadde kjøpt og handlet litt for de(de er begge blitt syk i romjulen). vi har sett familiefilm, bakt litt kjeks som vi skal ha med oss på kaffe besøk imorgen, handlet inn litt til nyttår og ellers bare slappet av igrunn. Deilig med fri i romjulen kjenner jeg😄
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. desember 2016 #20 Skrevet 28. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå