Ruccula Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Heisann Jeg rullet ansiktet mitt i kveld, første gang på mange mange mnd, så tok jeg på en sånn babor fuktighets serum ampull, isteden for oljen jeg pleier å bruke. Jeg tenkte at det kanskje kunne øke opptaket av serumet. Jeg merker at det svei litt mer enn vanlig. Noen som vet om dette er ok å gjøre?
cherry blossomed. gone. Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Det tror jeg er veldig bra faktisk. Det skal ifølge reklamen øke opptak av kremer og serum ja, og øke effekten massevis. 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 og babor er veldig bra produkter i tillegg så da får du win win hehe.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 5 timer siden, Ruccula skrev: Heisann Jeg rullet ansiktet mitt i kveld, første gang på mange mange mnd, så tok jeg på en sånn babor fuktighets serum ampull, isteden for oljen jeg pleier å bruke. Jeg tenkte at det kanskje kunne øke opptaket av serumet. Jeg merker at det svei litt mer enn vanlig. Noen som vet om dette er ok å gjøre? Spør en hudpleier, eller de som selger ampullene. Jeg ville ikke eksprimentert med slikt, uten å vite om det er skadelig. Anonymkode: 04e36...535
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør en hudpleier, eller de som selger ampullene. Jeg ville ikke eksprimentert med slikt, uten å vite om det er skadelig. Anonymkode: 04e36...535 Ikke alle hudpleiere ville hatt så mye kunskaper om det om dem ikke kan dermarolling. Om du leser her Sitat NB: Husk at du alltid må ta en test av alle nye produkter du skal bruke med rulle, økologiske eller ei. Dette gjør du ved å smøre produktet på preparert hud før du ruller et lite område på 2-3 cm med dermarullen. Vent i 48 timer for å se hvordan huden reagerer på produktet i kombinasjon med rullen. Kommer det en uønsket bivirkning så kan ikke produktet brukes. Kommer det ingen reaksjon kan produktet fint brukes men vær også ops på kriteriene produktet bør utfylle for å brukes i behandlingen. Så det tryggeste er å teste produktet først og svi det kan det godt gjøre, spesielt om det gjorde det fra før. Etter dermarolling så er det godt å bruke noe som lndrer, så hvis du bruker et godt oljebasert serum over ampullen så nok det lindre godt. A det svir i seg selv er ikke farlig så lengedet ikke irriterer huden eller inneholder stoffer du ikke ønsker at skal bli absorbert så godt. Men disse ampullene fra babor har ikke konservering i seg (det er bra), så det er neppe det verste du kan ta på etter en rulling Anonymkode: 93ed8...165 1
Ruccula Skrevet 28. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle hudpleiere ville hatt så mye kunskaper om det om dem ikke kan dermarolling. Om du leser her Så det tryggeste er å teste produktet først og svi det kan det godt gjøre, spesielt om det gjorde det fra før. Etter dermarolling så er det godt å bruke noe som lndrer, så hvis du bruker et godt oljebasert serum over ampullen så nok det lindre godt. A det svir i seg selv er ikke farlig så lengedet ikke irriterer huden eller inneholder stoffer du ikke ønsker at skal bli absorbert så godt. Men disse ampullene fra babor har ikke konservering i seg (det er bra), så det er neppe det verste du kan ta på etter en rulling Anonymkode: 93ed8...165 Jeg er helt fin i ansiktet i dag, ingen unormal reaksjon Min tanke var jo at siden babor skal være så gode produkter så vil opptaket være enda bedre etter rulling (0.5 nåler). Det sies jo at hjemmerulling er helt ufarlig så lenge man er nøye på rensligheten og spriter rull og ansikt osv. Blir spennende å se resultatet på sikt det er første gang jeg prøver babor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå