AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Eks nr 1: Psykopat, kalte meg stygge ting hver dag. Kontrollerende og manipulativ.. var ung når jeg traff han og sløste dessverre 5 år av livet mitt på han. Dagen før jeg gjorde det slutt var jeg gravid.. beholdt barnet, og flest nå når barnet snart er 8 år er konfliktnivået lavere. Har aldri angret en dag på at jeg gikk. Så hadde jeg to kortvarige forhold etter han. Traff en fantastisk fyr, men fant ut han røyket hasj. Uaktuelt for min del.. Han andre passet jeg ikke med rett og slett! Så traff jeg verdens snilleste fyr. Stikk motsatt av eks nr 1, hans familie har alltid vært snill med meg! Bare 6 mnd ut i forholdet var jeg gravid. Vi er voksne og ville beholde barnet. Flyttet sammen. Ble familie fort. Nå er barnet 2,5 år og han vil ikke mer. Ikke engang terapi. Trodde en gang vi skulle gifte oss. Barn nr 1 er glad i "stefar", så klart det er tungt for henne. Varte i nesten fire år. Har tatt så mange dumme valg innenfor kjærligheten! Er under 30 enda og vil ikke leve alene resten av livet, men ting ser svart ut nå. Har alltid ønsket meg kjernefamilie, hund og stasjonsvogn.. kanskje i neste liv😐 Anonymkode: d8f96...527
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Velkommen til klubben!! Anonymkode: bb2f6...a5d
Cronosgjesten Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eks nr 1: Psykopat, kalte meg stygge ting hver dag. Kontrollerende og manipulativ.. var ung når jeg traff han og sløste dessverre 5 år av livet mitt på han. Dagen før jeg gjorde det slutt var jeg gravid.. beholdt barnet, og flest nå når barnet snart er 8 år er konfliktnivået lavere. Har aldri angret en dag på at jeg gikk. Så hadde jeg to kortvarige forhold etter han. Traff en fantastisk fyr, men fant ut han røyket hasj. Uaktuelt for min del.. Han andre passet jeg ikke med rett og slett! Så traff jeg verdens snilleste fyr. Stikk motsatt av eks nr 1, hans familie har alltid vært snill med meg! Bare 6 mnd ut i forholdet var jeg gravid. Vi er voksne og ville beholde barnet. Flyttet sammen. Ble familie fort. Nå er barnet 2,5 år og han vil ikke mer. Ikke engang terapi. Trodde en gang vi skulle gifte oss. Barn nr 1 er glad i "stefar", så klart det er tungt for henne. Varte i nesten fire år. Har tatt så mange dumme valg innenfor kjærligheten! Er under 30 enda og vil ikke leve alene resten av livet, men ting ser svart ut nå. Har alltid ønsket meg kjernefamilie, hund og stasjonsvogn.. kanskje i neste liv😐 Anonymkode: d8f96...527 Du har mange år foran deg ☺️ Den største utfordringen du kommer til å få etterhvert, er logistikk. Sjansen er der for at han du møter, har et barn eller to selv. De aller fleste menn som har hatt familie, ønsker å finne en ro for seg og sine barn. Hvis du tar vare på deg selv og kroppen din, er verken et par mislykkede forhold eller barn noe problem. Voksne menn ønsker å finne ei å bli lykkelig med, og har lært å se forbi betydningsløse ting. Jeg heier på deg 👍 1
Gjest Lykke_ Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Først og fremst: vit at du ikke er alene om å ha vært i dårlige forhold. Jeg er 29 år gammel og har faktisk ikke vært i et eneste forhold som IKKE har vært destruktivt. Jeg har opplevd psykisk og fysisk mishandling, utroskap og rus ( at partneren min har ruset seg i skjul ). Vet godt hvor mye slike negative erfaringer kan prege en i ettertid. Barna dine fortjener en mor som er lykkelig og har troa på seg selv. Ikke kritiser eller døm deg selv. Vi er mange som har vært uheldige i kjærlighetslivet og tatt noen dårlige valg av partnere. Ikke minst er vi mange som har blitt lurt av det vi tror er en snill person, men son etter tid og stunder viser seg har vist seg å være alt annet. Du er fortsatt ung og har hele livet foran deg. Ro ned! Elsk deg selv og når du minst venter det så dukker nok den rette opp. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, Cronosgjesten skrev: Du har mange år foran deg ☺️ Den største utfordringen du kommer til å få etterhvert, er logistikk. Sjansen er der for at han du møter, har et barn eller to selv. De aller fleste menn som har hatt familie, ønsker å finne en ro for seg og sine barn. Hvis du tar vare på deg selv og kroppen din, er verken et par mislykkede forhold eller barn noe problem. Voksne menn ønsker å finne ei å bli lykkelig med, og har lært å se forbi betydningsløse ting. Jeg heier på deg 👍 Takk😍 Utseendemessig er jeg nok grei.. har aldri slitt med å finne en kjæreste, men har funnet feil menn. Ny kjæreste setter jeg på vent allikevel. Jeg liker tryggheten og stabiliteten en har i et forhold. Menn med barn er selvsagt greit, jeg skal ikke ha flere unger. Anonymkode: d8f96...527
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Jeg er også i samme situasjon, er 29 og har et barn på 5 år. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne meg en kjæreste... du sier at du ikke har noen problem med å få deg kjæreste, men da er du jo heldig? Jeg har ikke problemer med å få en date, men jeg er visst ikke den type jente menn vil være i et forhold med. Dét er skikkelig kjipt. Har gått på 2 smeller de siste årene, begge gangene trodde jeg at jeg endelig hadde funnet kjærligheten, så plutselig ville de ikke mer. Anonymkode: 5fa68...463
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også i samme situasjon, er 29 og har et barn på 5 år. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne meg en kjæreste... du sier at du ikke har noen problem med å få deg kjæreste, men da er du jo heldig? Jeg har ikke problemer med å få en date, men jeg er visst ikke den type jente menn vil være i et forhold med. Dét er skikkelig kjipt. Har gått på 2 smeller de siste årene, begge gangene trodde jeg at jeg endelig hadde funnet kjærligheten, så plutselig ville de ikke mer. Anonymkode: 5fa68...463 Jeg VAR det. Men nå har jeg to unger og er sikkert ingen sitt førstevalg akkurat. Anonymkode: d8f96...527 1
Grovmel Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 I mine ungdomsår og i noen år til, pleide jeg å ta meg en joint nå og da. Noe jeg ofte sa til damer jeg datet og noe jeg sa til min nåværende også. Og vips 7 år etter, har vi 2 barn og er ett bra par. Folk som mener at det å ta seg en blås i seg selv er = udugelig. Bør etter min mening skaffe seg en tidsmaskin og flytte tilbake til 50-90 tallene. 1
Nowayback Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 Syns det høres ut som om mange damer kommer borti dårlige menn.. Vet ikke om dere er uheldige, eller ubevisst tiltrekkes av en type menn som betyr problemer. Ønsker dere snille menn? Sats på meg, så får du iallefall en som mer enn noe annet vil ha en familie og være en god far og partner/ektemann Jeg drømmer om det hver dag; å finne den rette og stifte familie. Jeg har jo ikke alt på plass, men det kommer forhåpentligvis. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 TS, har du noensinne selv tatt initiativ overfor en mann? Anonymkode: 68c78...02a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS, har du noensinne selv tatt initiativ overfor en mann? Anonymkode: 68c78...02a Ja, vil påstå det😊 Anonymkode: d8f96...527
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 7 timer siden, Grovmel skrev: I mine ungdomsår og i noen år til, pleide jeg å ta meg en joint nå og da. Noe jeg ofte sa til damer jeg datet og noe jeg sa til min nåværende også. Og vips 7 år etter, har vi 2 barn og er ett bra par. Folk som mener at det å ta seg en blås i seg selv er = udugelig. Bør etter min mening skaffe seg en tidsmaskin og flytte tilbake til 50-90 tallene. Deg om det. Denne fyren røkte hver dag og kjørte i rus. Lite sexy spør du meg Anonymkode: d8f96...527 6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #13 Skrevet 28. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vil påstå det😊 Anonymkode: d8f96...527 Type "send et kort blikk og regne med at han vil lese tankene dine"? Anonymkode: 68c78...02a 1
jabx Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Eks nr 1: Psykopat, kalte meg stygge ting hver dag. Kontrollerende og manipulativ.. var ung når jeg traff han og sløste dessverre 5 år av livet mitt på han. Dagen før jeg gjorde det slutt var jeg gravid.. beholdt barnet Anonymkode: d8f96...527 Hvorfor i all verden beholdt du barnet? 1
jabx Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk😍 Utseendemessig er jeg nok grei.. har aldri slitt med å finne en kjæreste, men har funnet feil menn. Anonymkode: d8f96...527 Du har funnet en feil mann. Mann nr. 2 var ifølge din beskrivelse ikke et feil valg selv om dere endte opp med å gå fra hverandre igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #16 Skrevet 28. desember 2016 57 minutter siden, jabx skrev: Hvorfor i all verden beholdt du barnet? Nei.. ung og dum? Fikk barnet som 19 åring. Barnet er snart 8 år. Angrer på forholdene men ikke barna såklart. Noe godt kom ut av forholdene. Mann nummer to er snill han. Han er dog ekstremt "mammadalt", takler ikke kritikk, kan ikke prate med han om alt.. Vi flyttet i nærheten av svigers for en periode så ville han aldri flytte likevel. Nå i ettertid har jeg skjønt han er ganske dobbeltmoralistisk. Anklager meg for diverse, men er like ille selv. Vi er ikke rett match.. trodde allikevel vi kunne få ting til å fungere, skulle gjerne møtt han på halvveien. Anonymkode: d8f96...527
Teethgrinding Skrevet 29. desember 2016 #17 Skrevet 29. desember 2016 På 28.12.2016 den 1.03, Grovmel skrev: I mine ungdomsår og i noen år til, pleide jeg å ta meg en joint nå og da. Noe jeg ofte sa til damer jeg datet og noe jeg sa til min nåværende også. Og vips 7 år etter, har vi 2 barn og er ett bra par. Folk som mener at det å ta seg en blås i seg selv er = udugelig. Bør etter min mening skaffe seg en tidsmaskin og flytte tilbake til 50-90 tallene. Haha. Ja, ikke sant, for de som røyker dop er jo bare kremen av krem. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 8 timer siden, Arcturus skrev: Haha. Ja, ikke sant, for de som røyker dop er jo bare kremen av krem. Ja faktisk, mange av kremtoppene har eller tar seg en, av og til. Muligens litt mindre i Norge en internasjonalt. Men hvis du enda ikke forstår forskjellen på å ta seg en rev 3 gang i året og missbruk av rus. Ja, da er du rett og slett uviten. Anonymkode: 93c99...d1b 3
Xcase33 Skrevet 30. desember 2016 #19 Skrevet 30. desember 2016 På 28.12.2016 den 0.50, AnonymBruker skrev: Jeg er også i samme situasjon, er 29 og har et barn på 5 år. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne meg en kjæreste... du sier at du ikke har noen problem med å få deg kjæreste, men da er du jo heldig? Jeg har ikke problemer med å få en date, men jeg er visst ikke den type jente menn vil være i et forhold med. Dét er skikkelig kjipt. Har gått på 2 smeller de siste årene, begge gangene trodde jeg at jeg endelig hadde funnet kjærligheten, så plutselig ville de ikke mer. Anonymkode: 5fa68...463 Du er vel i samme kategori som de fleste kvinnfolk ..de sitter og venter på en tilfeldig forbipasserende som sjekker dem opp. Tar ingen initiativ selv ...lar seg bli valgt istedenfor å velge. Ingen problemer med å få date ? ....så tviler jeg at du har selv spurt noen ut på date selv noengang. Som kvinnfolk er du i posisjon til å takke ja eller nei om tilbudet. Det er ikke du som gir tilbudet ..stor forskjell. 2
A-nonym Skrevet 30. desember 2016 #20 Skrevet 30. desember 2016 18 minutter siden, Xcase33 skrev: Du er vel i samme kategori som de fleste kvinnfolk ..de sitter og venter på en tilfeldig forbipasserende som sjekker dem opp. Tar ingen initiativ selv ...lar seg bli valgt istedenfor å velge. Ingen problemer med å få date ? ....så tviler jeg at du har selv spurt noen ut på date selv noengang. Som kvinnfolk er du i posisjon til å takke ja eller nei om tilbudet. Det er ikke du som gir tilbudet ..stor forskjell. Virker ikke som at du forstår problemet, men forsøker å løse ditt eget. Nemlig at du vil at kvinner sjal kontakte deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå