idap Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 (endret) . Endret 28. desember 2016 av idap
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Så spesielt. Kanskje han er redd for at du prøver å "date" han? Anonymkode: faae6...ac6
Sirah Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Bare dropp han... Han er en dust som ikke tar seg bryet med å svare deg og han kommer neppe til å forandre seg. Dessverre.. 7
Nuith Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Tipper han er så opptatt med en annen dame at han helt har glemt av deg - og at meldinger fra deg dermed går i glemmeboksen etter 3 sekunder. 3
idap Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2016 Men hvorfor sier han at han vil fortsette å være venner, sier ja til å møtes for å snakke om det og videre ber meg fortelle hva jeg mener, hvis han gir faen??? Det er først nå når jeg har tatt opp dette at han virkelig har ignorert meg. Godt mulig han tror jeg har følelser for han, men ber jo fortsatt bare om å være venner? Jeg har skrevet så mye til han nå at jeg bare blir flau over hele situasjonen, klarte også å fjerne han som venn på fb ved et uhell og det gjør jo ikke situasjonen så mye bedre akkurat
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, idap skrev: Men hvorfor sier han at han vil fortsette å være venner, sier ja til å møtes for å snakke om det og videre ber meg fortelle hva jeg mener, hvis han gir faen??? Det er først nå når jeg har tatt opp dette at han virkelig har ignorert meg. Godt mulig han tror jeg har følelser for han, men ber jo fortsatt bare om å være venner? Jeg har skrevet så mye til han nå at jeg bare blir flau over hele situasjonen, klarte også å fjerne han som venn på fb ved et uhell og det gjør jo ikke situasjonen så mye bedre akkurat Fordi det er digg å ha noen på gress mens han fokuserer på de han er interessert i. Våkn opp kvinne, en mann som er interessert i deg ignorerer deg ikke. Det gir ingen verdens mening. Gå videre. Anonymkode: 03b79...dbb 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 played by a playa! Anonymkode: 1e29d...c97
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Menn og kvinner er ikke designet til å høre venner. Når du hører "la oss være venner" fra ei dame du holder på med så betyr dette "jeg er ikke interessert i deg". Anonymkode: 73d49...beb
Maleficenta Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 6 timer siden, idap skrev: Har et problem som jeg sitter å plager meg noe voldsomt over, så trenger egentlig bare å høre andres tanker på situasjonen! Sorry hvis det blir litt langt det her: Jeg møtte en fyr i august da jeg startet studiene (vi går i samme klasse) og vi fikk fort en god tone. Vi hadde god kjemi, og det utviklet seg vel etterhvert til et "friends with benefits" type forhold, uten at vi snakket ordentlig om det. Begynte å bli litt usikker på hva det var vi drev med, og vi fikk endelig hatt en samtale om det hvor han uttrykte at han ikke var klar for noe forhold fordi han akkurat kom ut av et 6 år langt et i sommer. Vi ble enige om å fortsette hva vi drev med, for det var greit for meg så lenge han var klar over at jeg ikke kunne love at jeg ikke kom til å få følelser for ham. Men jeg fortalte han også at jeg heller ville ta avstand hvis det skjedde. Vi møttes to ganger igjen etter dette, den siste i midten av november, men så begynte han å virke ekstra uinteressert. Han har alltid vært dårlig på å ta initiativ og på å svare på meldinger, men følte at han bare ble verre etter dette. Sendte først en melding hvor jeg sa jeg ikke gadd å fortsette om det alltid skulle gå så lang tid mellom hver gang (det var nå gått nærmere 1 måned), hvor han sa det selvfølgelig ikke trengte å gjøre det. Følte at han her hadde en god mulighet til å stoppe det hvis han ikke ville fortsette, og fordi han ikke gjorde det tok jeg det som at han fortsatt ville. Men han ble bare verre og verre, og tilslutt innså jeg at han faktisk måtte ha mistet interessen. Defor sendte jeg en melding hvor jeg spurte om vi ikke bare kunne avslutte det på en grei måte så ting ikke var kleint mellom oss, og at vi fortsatt kunne være venner. Han svarte ikke på den meldingen på 4 dager, og jeg ble ganske irritert og spurte om han i det hele tatt var interessert i å være venner. Da svarte han endelig og sa at han ville det, og vi avtalte da å møtes. Han ditcha dette møtet (våknet to timer etter vi skulle møtes) og ba meg heller si hva jeg tenkte i chatten. Gjorde da det, og det har nå gått 1 uke uten at han har sett det en gang. Har skrevet to nye meldinger, senest en i går, uten at han har sett de heller. Vet han er konfliktsky, men tror dere han faktisk er interessert i et vennskap når han ignorerer meg på den måten? Og har jeg rett til å bli sur i det hele tatt? Vi har jo vært venner under hele denne perioden, og planlagt å dra på konsert sammen i slutten av januar (kjøpt billetter og alt), så hvorfor skulle han la vær å svare meg?? Vil jo bare være venner? Hadde skjønt det hvis jeg ba om et forhold her liksom men jeg gjør jo ikke det. Alt jeg spør om er å høre hans tanker så jeg får litt mer forståelse over situasjonen. Vi går i samme klasse liksom, og det er en relativt liten klasse, så vi kommer til å møte på hverandre ofte. Derfor ville jeg bare forsikre meg over at ting ikke var kleint. Skjønner virkelig ikke hva som er problemet hans. Kanskje han har fått seg kjæreste..
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Han er ikke interessert og det virker som du har mast deg til at han sier dere er venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå