Gå til innhold

Jeg tør ikke ha 69

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han vil gjerne ha 69. Når jeg suger han prøver han å dra meg mot han, men jeg bare stritter i mot.. jeg tør ikke. Hva om det lukter vondt, hva om kjønnsleppene henger og dingler, hva om det drypper ned i trynet hans.. så mye å bekymre seg over. 

er det bare å hoppe i det? Eller er bekymringene reelle? Hva er deres erfaringer med 69? Vil gjerne ha svar fra begge kjønn:) 

Anonymkode: bb3c7...3f6

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet (endret)

Hopp i det. Han vil jo!!! Ha det gøy, og om det drypper i ansiktet hans tror jeg neppe han blir lei seg...

Endret av Annetnavn_
Skrevet

Hadde samme tanker som deg. Så prøvde jeg og fant ut at det var like gale som jeg så for meg, bare enda verre. Er du klar over hvor vanskelig det er å suge pikk når du må nødt å støtte opp hele kroppen din med armene i tillegg?! 

Anonymkode: 78b2c...3e3

• Liker 1
Skrevet

Personlig liker jeg ikke 69. Jeg synes det er vanskelig å fokusere på hva han driver med samtidig som jeg skal suge. Jeg får det bare ikke til, og mister rett og slett oppbygningen til orgasme. Jeg forstår poenget, og det kan være veldig deilig. Men jeg bare synes det er så mye bedre å heller bytte på med å gi og få. Så kan man gi og fokusere 100% og nyte i vei, fremfor en halvveis blowjob fordi du skal gi samtidig som du får.

Anonymkode: 696a5...9d2

• Liker 6
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! Da dropper jeg 69:) 

Anonymkode: bb3c7...3f6

Skrevet

Dere kan jo ha 69 med han øverst.

Anonymkode: 63b9a...5c4

Skrevet

69 fungerer best når man ligger sidelengs. Da har man også mer kontroll på hverandres kropp. Jeg kan ikke fordra å få presset nærere ansiktet uten å få sagt fra, eller dyttet bort.

Anonymkode: 5f137...0ff

• Liker 2
Skrevet

Dere kan jo ha 69 liggende på siden. Da slipper du å bekymre deg over å dryppe nedi fjeset hans. 

Anonymkode: 30e4e...cd3

• Liker 1
Skrevet

Aiaiai, denne tråden tar meg tilbake en del år hahahaha  :laugh:  I stedet for å tenke og gruble på hva jeg turte/ikke turte har jeg (desverre) funnet ut det meste by practice! Det har vært alt fra grusomt, til merkelig, til artig til hysterisk morsomt og egentlig ganske ålreit. Ikke tenk så mye, bare prøv. Og øvelse gjør mester :) 

Skrevet

Støtter forslaget om å prøve sidelengs. Liker 69, men det blir aldri en favoritt fordi det hverken bli fullt fokus på å gi eller å nyte, men det er en artig variasjon. Samtidig tenker jeg at hvis du er veldig nervøs og ikke er klar for å utfordre det, så kan det fort bli ubehagelig uansett, rett og slett fordi du tenker alt for mye når det skjer. Hvis du føler for å prøve en dag, så si ja, og prøv sidelengs. Enklere å få til og det kan føles litt mindre eksponert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...