Gå til innhold

Mann/mann-sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann, og har en mannlig kollega som jeg er ganske sikker på er homofil. Han er feminin, men når andre kollegaer har spurt om han er skeiv, har de fått nei til svar.

Jeg har fått indikasjoner på at han er homofil, fordi jeg har fått visse meldinger av han. Ofte når han ikke har vært edru. Det har vært bilder av menn og med seksuelt innhold. Han har til og med hintet om at han har ekstra soveplass når vi har vært på fest sammen.. Kan jo bare være at han er snill, og ikke har noen baktanker med det.

Jeg blir ikke ukomfortabel av det, tvert imot tenner jeg på tanken at noe kan skje. Jeg har alltid tent på begge kjønn. Men jeg vil bare prøve det seksuelle (har aldri prøvd) og er redd for at jeg får et stempel om jeg gjør noe ut av dette. Hva om fyren skulle få følelser for meg.. Eller at resten av kollegialet finner det ut, og antar at jeg er homo.

Best å bare la det være, og avvise om det noengang skulle komme et konkret tilbud? Jeg kommer ikke til å ta initiativ selv for at noe skal skje.

Anonymkode: 7c1f8...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og har en mannlig kollega som jeg er ganske sikker på er homofil. Han er feminin, men når andre kollegaer har spurt om han er skeiv, har de fått nei til svar.

Jeg har fått indikasjoner på at han er homofil, fordi jeg har fått visse meldinger av han. Ofte når han ikke har vært edru. Det har vært bilder av menn og med seksuelt innhold. Han har til og med hintet om at han har ekstra soveplass når vi har vært på fest sammen.. Kan jo bare være at han er snill, og ikke har noen baktanker med det.

Jeg blir ikke ukomfortabel av det, tvert imot tenner jeg på tanken at noe kan skje. Jeg har alltid tent på begge kjønn. Men jeg vil bare prøve det seksuelle (har aldri prøvd) og er redd for at jeg får et stempel om jeg gjør noe ut av dette. Hva om fyren skulle få følelser for meg.. Eller at resten av kollegialet finner det ut, og antar at jeg er homo.

Best å bare la det være, og avvise om det noengang skulle komme et konkret tilbud? Jeg kommer ikke til å ta initiativ selv for at noe skal skje.

Dette uthevede: dette skal du gi blanke i, men jeg skjønner at det er der det ligger, tabuet. For en biseksuell mann blir fort stigmatisert som homofil. For hva er forskjellen om en mann faller for deg, enn om en kvinne gjør det, og du ikke er interessert? Det er ikke det største problemet her. Eller? 

Jeg syns du skal gå for det, NÅR tilbudet kommer. Men det kan godt være du må hinte litt selv også nå, for han har vel gitt signaler nok? Kanskje han venter på et signal på at han kan komme med et tilbud? 

Du lever kun en gang! Lykke til :) 

Skrevet

Det er ingenting gali i å være nysgjerrig. hopp i det!

jeg er selv bi. 

Skrevet

Go for it! (Og kom tibake med en detaljert rapport. ;))

Anonymkode: 6e989...b8b

Skrevet

Ser ikke problemet. Om de tror du er homo så er vel det samme søren for deg - skulle du faktisk være bifil/seksuell så er jo uansett dette noe du ville tatt opp med en fremtidig partner. 

Jeg hadde tatt en mulighet om den kom for å sjekke om det lå noe mer i fantasiene mine, eller om det var bare "helt greit nok/ikke min greie likevel". Men husk å sjekke at han ikke er betatt/forelsket i deg, da ;) Kjipt å gi noen kjærlighetssorg. 

Anonymkode: 4fcfd...f18

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Go for it! (Og kom tibake med en detaljert rapport. ;))

Ja, du ønsker juicy details?:fnise:

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du ønsker juicy details?:fnise:

Ja! :alice:

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! :alice:

Likt å vært flue på veggen? Er du jente?

Skrevet
På 27.12.2016 den 22.55, canacas skrev:

Dette uthevede: dette skal du gi blanke i, men jeg skjønner at det er der det ligger, tabuet. For en biseksuell mann blir fort stigmatisert som homofil. For hva er forskjellen om en mann faller for deg, enn om en kvinne gjør det, og du ikke er interessert? Det er ikke det største problemet her. Eller? 

Jeg syns du skal gå for det, NÅR tilbudet kommer. Men det kan godt være du må hinte litt selv også nå, for han har vel gitt signaler nok? Kanskje han venter på et signal på at han kan komme med et tilbud? 

Du lever kun en gang! Lykke til :) 

Takk!

Stigmatiseringen er det som gjør meg mest skeptisk, men tanken på å prøve dette ut tenner meg fryktelig mye.. Men vil jeg ha mot nok til å hinte om det..?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk!

Stigmatiseringen er det som gjør meg mest skeptisk, men tanken på å prøve dette ut tenner meg fryktelig mye.. Men vil jeg ha mot nok til å hinte om det..?

Det virker som om du har fått nok hint fra han, så nå er det opp til deg. Jeg er selv bi (jente) og tok etter mye om og men til motet og prøvde det ut med en jente. En fin opplevelse som ga mersmak. Yolo, ikke sant? Drit for all del i "stigmatiseringen". Det er ditt liv.

Anonymkode: a1e7b...43e

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk!

Du har mot nok :)

Skrevet
På 28.12.2016 den 3.00, AnonymBruker skrev:

Likt å vært flue på veggen? Er du jente?

Hehe, hadde nok ikke hatt noe imot det. Er jente, ja. :P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, hadde nok ikke hatt noe imot det. Er jente, ja. :P

Ok, du er drømmedama mi, med andre ord?:PDu får være flue på veggen, og kanskje bestemme hva du vil se.. :fnise:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som om du har fått nok hint fra han, så nå er det opp til deg. Jeg er selv bi (jente) og tok etter mye om og men til motet og prøvde det ut med en jente. En fin opplevelse som ga mersmak. Yolo, ikke sant? Drit for all del i "stigmatiseringen". Det er ditt liv.

Anonymkode: a1e7b...43e

Gjorde det samme som deg, bare hoppa i det. Er mann jeg da, hadde lenge gått med tanker om å teste. Så kom jeg i snakk med en utenlandsk student via Gaysir. Det var liksom "fjernt" nok til at jeg turte, dro til han. Han sugde meg... å det ga mersmak ;) digg

Anonymkode: 7a14f...c86

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde med en mannlig kollega, han flørtet litt og blunket til meg stadig vekk. Vi var ganske unge den gang, dette er vel tolv år siden eller noe slikt nå. Men han var så sjarmerende, hadde et deilig smil. Og en morgen var vi begge tilfeldigvis ekstra tidlig på jobb. Han kom syklende bestandig. Han hadde på seg en blå adidas genser og svart joggebukse. Vi kysset og jeg rakk og suge ham før vi hørte andre kollegaer utenfor i gangen. Da det bare var kvinnelige kollegaer som gikk inn i nabogarderoben satte jeg meg ned og sugde ham videre. Han kom og jeg svelget. Så skiftet vi. Jeg husker lukten av genseren hans og penisen hans enda.

Vi ble aldri oppdaget og jeg sugde ham rett som det var. Han meg også. Vi avtalte så vi ikke trengte å si noe i tilfelle det var kollegaer rundt oss. Om han brukte adidasgenseren, eller om jeg brukte en mørkeblå umbrogenser hadde vi lyst på en blowjob. Vi møttes aldri privat, bare kom tidlig eller gikk sent. Bare blowjobber fullt påkledd i våre private klær i garderoben så vi raskt kunne se ut som vi skiftet om noen skulle komme, og så vi ikke sølte sæd på arbeidstøyet. Vaskehjelpen holdt på å ta oss på fersken noen ganger. Det funket for oss. 

Anonymkode: b5033...5ff

Skrevet

Vil du ha en partner som dømmer deg for å hatt sex med en mann? 

Det er mange kvinner som vil velge bort noen som har hatt slike opplevelser. Etter min mening, så fungerer det som en grei måte å sile ut folk jeg ikke klaffer med likevel.

Men, husk kondom! ;)

Anonymkode: 98c03...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...