Gå til innhold

Hår som lukter godt! Tips mottas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hvordan man får håret til å lukte godt?  Sånn rent bortsett fra shampo og balsam da.... Er det noe man kan tilsette uten at håret blir klissete og ekkelt?  Bruker ikke hårspray gele og lignende. hårolje kanskje....?

Anonymkode: 18abf...8aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte et tips om å spraye parfyme på børsten og helst da på en natur børste :). Funker det. 

Anonymkode: 16716...b3a

Skrevet

Jeg bruker leave-in balsam på spray. Har litt ulike varianter. Lukter fantastisk hele dagen, og håret får fuktighet (mitt blir fort tørt). Har en variant som jeg tror er norsk nå, den lukter veldig godt! 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte et tips om å spraye parfyme på børsten og helst da på en natur børste :). Funker det. 

Anonymkode: 16716...b3a

Blir det ikke tørt da?  Vil liksom ha en " egen hårlukt". Men funker sikkert .

Skrevet
8 minutter siden, canacas skrev:

Jeg bruker leave-in balsam på spray. Har litt ulike varianter. Lukter fantastisk hele dagen, og håret får fuktighet (mitt blir fort tørt). Har en variant som jeg tror er norsk nå, den lukter veldig godt! 

Ja' sikkert lurt og bra for håret. Finne en som lukter godt da. 

Skrevet

På Heaven Scent i Oslo (eller heavenscent.no) har de egen parfyme til hår. Mener de har noen fra Byredo?

Anonymkode: 0ee1b...0fc

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja' sikkert lurt og bra for håret. Finne en som lukter godt da. 

Eleni & Chris har jeg kjøpt. Hos Nikita. Lukter veldig godt, og håret blir lett å gre og holder seg veldig fint :) 

Skrevet (endret)

729x.jpg

Jeg synes denne lukter kjempegodt!! Tror den har kommet bra ut i tester også, i tillegg til at den er billig. Kjøpes på hm :) 

Endret av pessimistisk
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Heaven Scent i Oslo (eller heavenscent.no) har de egen parfyme til hår. Mener de har noen fra Byredo?

Anonymkode: 0ee1b...0fc

Ok. Det skal jeg sjekke ut! 

Skrevet

Jeg bruker marroconoil i håret, den lukter kjempegodt. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker parfyme som er laget for håret. Den jeg liker best er Chanel coco madimoiselle. Den lukter faktisk bedre enn den vanlig parfymen.

• Liker 1
Skrevet

Tørrshampoo lukter godt.

Anonymkode: 33338...5be

Skrevet
28 minutter siden, EnKoppTe skrev:

Jeg bruker parfyme som er laget for håret. Den jeg liker best er Chanel coco madimoiselle. Den lukter faktisk bedre enn den vanlig parfymen.

Den er da ikke laget for håret. Det er vanlig parfyme

Anonymkode: 3f418...889

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er da ikke laget for håret. Det er vanlig parfyme

Anonymkode: 3f418...889

Joda, de har en egen variant av parfymen som er til håret. "Chanel coco madimoiselle parfume pour les cheveux - fresh hair mist" står det på flasken.

Anonymkode: ab051...210

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, de har en egen variant av parfymen som er til håret. "Chanel coco madimoiselle parfume pour les cheveux - fresh hair mist" står det på flasken.

Anonymkode: ab051...210

Skulle ikke være anonym..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...