Gå til innhold

Kayla og BBG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier: noen som har prøvd BBG til Kayla itsines? Skal begynne å trene på nyåret og trenger et godt program! 

TAKK

Anonymkode: fb616...8ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den - har vært gjennom både BBG 1 og 2 flere runder. Nå hadde jeg ikke trent siden sommeren, så i går begynte jeg på første uka av pre-training (tenkte å ta BBG 1 og 2 igjen), og jepp, det funker, jeg er så støl at jeg nesten ikke klarer å gå! :ler:

Synes den er motiverende, enkel å forstå, og den funker for meg, ikke bare for vektnedgang, men som livsstil.

Anonymkode: c4211...e91

Skrevet

Jeg prøvde BBG 1 nå, klarte bare en runde:sjokkert: Trodde ikke at jeg var i såååå dårlig form! Flaut:fnise:

Anonymkode: 47592...359

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den! Likte det godt, men tok min egen vri. Var fryktelig støl i starten, klarte omtrent ikke gå! Jeg er slank fra før, men ønsket å bli strammere. Fikk et greit rumpeløft, noe jeg trodde var umulig for min hengerumpe. Skal gå i gang igjen snart og få finere kropp til sommeren:) 

Anonymkode: 870ee...1fb

Gjest Anthrax
Skrevet

Hvor får man tak i det? Greit for tidsklemma har jeg forstått!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man tak i dette programmet? 

Trenger man utstyr? 

:)

Anonymkode: a9a27...17d

Skrevet

Kjøpes på nett i ebok form og lastes ned : ) Eller så går det vel ulovlige gratis linker å få lastet det ned på

Anonymkode: 5a5f6...6e4

• 6 måneder senere...
Skrevet

Kom over denne tråden - noen som har prøvd/bruker programmet nå?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, meelissa skrev:

Kom over denne tråden - noen som har prøvd/bruker programmet nå?

Jeg begynte mandag. Å fy faen jeg er sår :)

Anonymkode: fb616...8ed

Skrevet

Samme her, begynte mandag og sliter med kroppen!! 😂 Håper det blir lettere etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...