AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Vi skal ha barnet vårt inn i barnehage i Vågsbygd i Kr.sand fra høsten av. Har ingen anelse om hvem som er gode/dårlige. Bor ikke i byen enda, så ingen mulighet for å gå rundt og kikke/snakke med de per dags dato. Noen som har noen å anbefale/fraråde? Anonymkode: a0f37...d46
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Jeg er kjempefornøyd med Vågsbygd FUS barnehage. Det er en veldig stor barnehage, men med mange små avdelinger, og de er aldri så mange ute/samlet samtidig at det er et problem. De er idrettsbarnehage med fokus på lek og bevegelse, og er ute hver dag hele året. Jeg har to barn der pdd, og er som sagt kjempefornøyd. Anonymkode: 57eb2...f17
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kjempefornøyd med Vågsbygd FUS barnehage. Det er en veldig stor barnehage, men med mange små avdelinger, og de er aldri så mange ute/samlet samtidig at det er et problem. De er idrettsbarnehage med fokus på lek og bevegelse, og er ute hver dag hele året. Jeg har to barn der pdd, og er som sagt kjempefornøyd. Anonymkode: 57eb2...f17 Har hørt om den! Hørtes veldig bra ut. Betryggende at det var flere små avdelinger ja, for den ser jo nokså diger ut! Har du flere i Vågsbygd du har hørt godt om? Har fått anbefalt fra hun barnehagesjefen og sette opp så mye som 6-7 alternativer da det var langt fra sikkert jeg fikk hverken 1.,2., eller 3.valg innfridd. Men det er jo et hav av barnehager! :o Anonymkode: a0f37...d46
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt om den! Hørtes veldig bra ut. Betryggende at det var flere små avdelinger ja, for den ser jo nokså diger ut! Har du flere i Vågsbygd du har hørt godt om? Har fått anbefalt fra hun barnehagesjefen og sette opp så mye som 6-7 alternativer da det var langt fra sikkert jeg fikk hverken 1.,2., eller 3.valg innfridd. Men det er jo et hav av barnehager! :o Anonymkode: a0f37...d46 Jeg ville søkt på alle i vågsbygd unntatt familiebarnehagene, men det er fordi jeg personlig vil ha pedagoger på jobb i barnehagen. Noen liker jo familiebarnehager best :-) Har ellers vært mye i Auglandstjønn barnehage og lekt, men kjenner ingen som går der så vet ikke Åssen det er. Men de har veldig spennende uteområde, og ligger på grensen til Vågsbygdskauen, så de har gode muligheter for friluftsliv (og har naturgrupper tror jeg). Skårungen barnehage har litt slitne lokaler, men de gjør veldig mye gøy, er feks mye på båttur til Bragdøya på sommeren siden de ligger nær sjøen. Det er alt jeg vet ;-) Anonymkode: 57eb2...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå