Gå til innhold

Dårlig kokk, lov å si noe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, på jobben har jeg en kollega som ofte tar med seg ting som kaker til jobben og setter det på pauserommet slik at alle kan smake. Problemet er at det er nesten ingen som spiser noe av det hun tar med. Dette har skjedd i over ett år nå og likevel så slutter hun ikke å ta med kaker og boller til jobben.    Jeg er rimelig sikker på at ingen spiser kakene hennes fordi hun er dårlig kokk, jeg liker i hvert fall ikke maten hun lager og jeg ser jo at de andre spiser kaker og boller når andre tar med seg slikt.   Og det er jo heller ikke så rart hun er dårlig kokk for hun smaker ALDRI på maten hun tar med.  Hun sier selv at hun ikke er noe glad i søtsaker!

Så kan man si noe eller skal man bare fortsette med at hun tar med mat som hun må ta med hjem igjen? Forstår det er frekt å si ifra, men samtidig så er det jo galskap å lage mat man ikke selv smaker på eller liker.  Det er jo ikke rart hun aldri finner ut at hun ikke kan bake når hun aldri smaker på hva hun lager.

Anonymkode: 18029...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La henne holde på. Hun liker sikkert og bake, men ikke å spise det og da er det greit å bare ta det med på jobb. Hun merker vel selv at ikke det blir spist. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg dine kamper. Her er det ingen gode ting å oppnå med å si noe.  

Anonymkode: d4341...cd8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle går og snakker om de jævlige kakene hennes synes jeg du godt kan si i fra på en pen måte at de ikke akkurat smaker som fra et bakeri. Men hvis ingen sier noe så kan hun jo bare fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...