Mari Y Skrevet 27. desember 2016 #41 Skrevet 27. desember 2016 46 minutter siden, smalls skrev: Du glemte Prince. Prince er nmr 2 i rekkefølgen.
Cavatina Skrevet 28. desember 2016 #42 Skrevet 28. desember 2016 Ikke glem Rick Parfitt, Zsa Zsa Gabor, Arnie «Skiffle-Joe» Norse, John Glenn, Leonard Cohen, Alan Rickman, Peter Vaughan, Robert Vaughn, Gene Wilder, Fidel Castro og en hel haug andre som har bidratt til verdenshistorien på sin (lille) måte fra denne listen her: https://en.wikipedia.org/wiki/Deaths_in_2016 2
Gjest Zeitgeist Skrevet 28. desember 2016 #43 Skrevet 28. desember 2016 Oh no, not Princess Leia Organa! Men tro hvor morsomt det blir å komme dit de alle er .., Lemmy, David og Prince jammer, George og Arnie synger, Fidel røyker sigar mens Alan siterer dikt. Carrie og Zsazsa river kjeft, Gene og John prater om fordums tider. På pianoet sitter Leonard og klimprer ...Og oppi alt dette ligger min avdøde hund og lar seg koses med.
Mari Y Skrevet 28. desember 2016 #44 Skrevet 28. desember 2016 5 timer siden, Gjest Eugene Wrayburn skrev: Jeg beklager Jeg skal fra nå av la være å kommentere i tråder om hvor idiotisk jeg synes det er og sørge over kjendiser. Idiotisk? Vil ikke si det, da musikken har betydd mye for mange. Hvordan man relaterer seg til ting varierer fra person til person. Og når det er sagt, så blir jeg heller ikke personlig berørt. Fordi jeg kjente dem ikke. Det er gjerne slik det fungerer for min del. Men en annen vil kanskje oppleve det på en annen måte. 1
Mari Y Skrevet 28. desember 2016 #46 Skrevet 28. desember 2016 5 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Jeg syns det er trist men jeg sørger ikke over at kjendiser dør. Ikke her heller. Men litt rart kan de oppleves, dersom de har bidratt veldig mye. Det rareste var David Bowie. Jeg hadde nok ikke denne sorgen som flere FB- venner bar på, men rart var det likevel. 1
Gjest Jacklost Skrevet 28. desember 2016 #48 Skrevet 28. desember 2016 13 timer siden, Mari Y skrev: Lemmy Kilmister Prince David Bowie Muhammed Ali(var gammel, så det var nok mer naturlig). Han ene fra Eagles Peter Burns Og nå George Michael Og George Kennedy og Doris Roberts
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. desember 2016 #49 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Og George Kennedy og Doris Roberts Og Johan Cruijff
elisaday Skrevet 28. desember 2016 #50 Skrevet 28. desember 2016 https://medium.com/@justjudyanne/2016-is-not-killing-people-984b583a0ecc#.rkambu40d sånn er livet...
Unagi Skrevet 29. desember 2016 #51 Skrevet 29. desember 2016 Jeg synes ikke det er rart at folk blir trist når det er en kjendis de liker som har død. Det blir noe annet enn noen man ikke kjenner til. Det er selvfølgelig trist at folk dør, kjent eller ikke, men har man et forhold til noen, om det er en kjendis eller kanskje noen du har gått på skole med men ikke vært venn med, så vil det jo oppstå en reaksjon. Det føles rart og trist. Jeg ble veldig trist da Michael Jackson døde. Jeg har hørt på musikken hans i 20 år og var min favorittartist. Og da er det vel mer merkelig om jeg ikke hadde hatt noen som helst reaksjon? 3
lunalee Skrevet 30. desember 2016 #52 Skrevet 30. desember 2016 På 27.12.2016 den 21.57, Mari Y skrev: Lemmy Kilmister Prince David Bowie Muhammed Ali(var gammel, så det var nok mer naturlig). Han ene fra Eagles Peter Burns Og nå George Michael Lemmy døde 28/12-15. Jeg sørger ikke over kjente folks død. Men har jo respekt for folks liv og hva de har utrettet, så synes jo det er trist når innflytelsesrike mennesker forlater oss. Om det var forståelig?
Linnpinn9 Skrevet 30. desember 2016 #53 Skrevet 30. desember 2016 Mora hennes døde bare en dag etter hun døde. Trist 1
Mari Y Skrevet 30. desember 2016 #54 Skrevet 30. desember 2016 47 minutter siden, lunalee skrev: Lemmy døde 28/12-15. Jeg sørger ikke over kjente folks død. Men har jo respekt for folks liv og hva de har utrettet, så synes jo det er trist når innflytelsesrike mennesker forlater oss. Om det var forståelig? Jo.
Anbefalte innlegg