Mari Y Skrevet 27. desember 2016 #21 Skrevet 27. desember 2016 Lemmy Kilmister Prince David Bowie Muhammed Ali(var gammel, så det var nok mer naturlig). Han ene fra Eagles Peter Burns Og nå George Michael
Gjest Jacklost Skrevet 27. desember 2016 #22 Skrevet 27. desember 2016 10 minutter siden, Eugene Wrayburn skrev: Vet dere hva jeg sier det rett ut og bryr meg ikke om det høres kalt ut. Det at kjendiser dør gjør ikke at et år er ille. Det at kjendiser dør er ikke verdens ende. Du mener slik som skjer vært år. Fult av kjendiser dør vært bidige år. Og vært år oppfører folk som som at det er verdens ende. Folk må slutte og framstille det som at 2016 er så ille fordi noen kjendiser har død. Vet dere hva les om 1916 og se hvordan verden var da. Så fortell meg hvor ille 2016 er har vært. Det er selvsagt trist for henne familie og venner. Men det at folk som aldri har truffet henne og ikke kjenner henne ( nei dere kjenner henne ikke selv om dere har sett henne på tv ) og det faktum at hun aldri viste at dere eksisterte skal sørge over henne blir for dumt slik jeg ser det. Og innen noen få sekunder vil barnslige personangrep komme fra noen som ikke tåler at jeg ikke sorger når en kjendis dør. Jeg synes der er helt usmakelig at du kommer med slike innlegg hver eneste gang folk her sørger over en død kjendis!
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 27. desember 2016 #23 Skrevet 27. desember 2016 (endret) 4 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg synes der er helt usmakelig at du kommer med slike innlegg hver eneste gang folk her sørger over en død kjendis! Jeg skrev ingenting om George Michael eller ingenting om David Bowie eller Alan Rickman hvorfor driver du på med løgn ? Ingenting av det jeg skrev er usmakelig. Det ville vært usmakelig om jeg hadde rettet det mot Carrie Fishcer sin familie og venner. Noe jeg ikke gjorde. Og jeg ville aldri gjort det. Endret 27. desember 2016 av Eugene Wrayburn 1
Gjest Jacklost Skrevet 27. desember 2016 #24 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, Eugene Wrayburn skrev: Jeg skrev ingenting om George Michael eller ingenting om David Bowie eller Alan Rickman hvorfor driver du på med løgn ? Ingenting av det jeg skrev er usmakelig. Det ville vært usmakelig om jeg hadde rettet det mot Carrie Fishcer sin familie. Vel du gjorde det samme når vi sørget over Alan Rickman og David Bowie
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 27. desember 2016 #25 Skrevet 27. desember 2016 Akkurat nå, Jacklost skrev: Vel du gjorde det samme når vi sørget over Alan Rickman og David Bowie Tvilsomt Men hva så om jeg gjorde det. Det jeg sier stemmer Dere sorger over personer dere ikke kjenner. Dere sorger over personer som ikke viste at dere eksisterte. Og jeg må si at jeg finner det skremmende om du kan huske hva jeg skrev for flere måneder siden. Siden jeg selv husker ikke hva jeg skrev i går. Og vet du hva om dere ikke tåler at jeg ikke sorger over kjendiser så driter jeg i det. Dette er mitt siste svar i denne tråden. Så kan dere leve under den illusjonen at dere kjenner kjendiser fordi dere har sett dem på tv. 1
smalls Skrevet 27. desember 2016 #26 Skrevet 27. desember 2016 28 minutter siden, Eugene Wrayburn skrev: Vet dere hva jeg sier det rett ut og bryr meg ikke om det høres kalt ut. Det at kjendiser dør gjør ikke at et år er ille. Det at kjendiser dør er ikke verdens ende. Du mener slik som skjer vært år. Fult av kjendiser dør vært bidige år. Og vært år oppfører folk som som at det er verdens ende. Folk må slutte og framstille det som at 2016 er så ille fordi noen kjendiser har død. Vet dere hva les om 1916 og se hvordan verden var da. Så fortell meg hvor ille 2016 er har vært. Det er selvsagt trist for henne familie og venner. Men det at folk som aldri har truffet henne og ikke kjenner henne ( nei dere kjenner henne ikke selv om dere har sett henne på tv ) og det faktum at hun aldri viste at dere eksisterte skal sørge over henne blir for dumt slik jeg ser det. Og innen noen få sekunder vil barnslige personangrep komme fra noen som ikke tåler at jeg ikke sorger når en kjendis dør. Skjønner virkelig ikke hvorfor du kommenterer her i det hele tatt. Kan du ikke bare godta folk er forskjellige? 6
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. desember 2016 #27 Skrevet 27. desember 2016 Jeg syns det er trist men jeg sørger ikke over at kjendiser dør.
smalls Skrevet 27. desember 2016 #28 Skrevet 27. desember 2016 26 minutter siden, Mari Y skrev: Lemmy Kilmister Prince David Bowie Muhammed Ali(var gammel, så det var nok mer naturlig). Han ene fra Eagles Peter Burns Og nå George Michael Du glemte Prince.
Gjest Jacklost Skrevet 27. desember 2016 #29 Skrevet 27. desember 2016 3 minutter siden, Eugene Wrayburn skrev: Tvilsomt Men hva så om jeg gjorde det. Det jeg sier stemmer Dere sorger over personer dere ikke kjenner. Dere sorger over personer som ikke viste at dere eksisterte. Og jeg må si at jeg finner det skremmende om du kan huske hva jeg skrev for flere måneder siden. Siden jeg selv husker ikke hva jeg skrev i går. Og vet du hva om dere ikke tåler at jeg ikke sorger over kjendiser så driter jeg i det. Dette er mitt siste svar i denne tråden. Så kan dere leve under den illusjonen at dere kjenner kjendiser fordi dere har sett dem på tv. Vel jeg har god hukommelse men vi får bli enige om å være uenig
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 27. desember 2016 #30 Skrevet 27. desember 2016 Akkurat nå, smalls skrev: Skjønner virkelig ikke hvorfor du kommenterer her i det hele tatt. Kan du ikke bare godta folk er forskjellige? Klart jeg kan. Men det er tydelig at dere ikke kan godta at jeg har den meningen jeg har Så hvorfor skal jeg godta deres meninger når dere ikke godtar mine ? 1
Klossmajor Skrevet 27. desember 2016 #31 Skrevet 27. desember 2016 49 minutter siden, pantertante skrev: 2016 har vært et trist år mtp alle kjente som har gått bort. http://www.dagbladet.no/kjendis/disse-tok-vi-farvel-med-i-2016/64049096 Litt pussig at de har tatt med Muhammad Ali som eneste representant for sportskjendiser, mens Johan Cruyff er utelatt. Fidel Castro kunne godt vært tatt med han og.
smalls Skrevet 27. desember 2016 #32 Skrevet 27. desember 2016 9 minutter siden, Eugene Wrayburn skrev: Klart jeg kan. Men det er tydelig at dere ikke kan godta at jeg har den meningen jeg har Så hvorfor skal jeg godta deres meninger når dere ikke godtar mine ? Orker ikke kverulere med deg. Natta 1
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 27. desember 2016 #33 Skrevet 27. desember 2016 Jeg beklager Jeg skal fra nå av la være å kommentere i tråder om hvor idiotisk jeg synes det er og sørge over kjendiser.
Gjest Kim Skrevet 27. desember 2016 #34 Skrevet 27. desember 2016 21 minutter siden, Eugene Wrayburn skrev: Vet dere hva jeg sier det rett ut og bryr meg ikke om det høres kalt ut. Det at kjendiser dør gjør ikke at et år er ille. Det at kjendiser dør er ikke verdens ende. Du mener slik som skjer vært år. Fult av kjendiser dør vært bidige år. Og vært år oppfører folk som som at det er verdens ende. Folk må slutte og framstille det som at 2016 er så ille fordi noen kjendiser har død. Vet dere hva les om 1916 og se hvordan verden var da. Så fortell meg hvor ille 2016 er har vært. Det er selvsagt trist for henne familie og venner. Men det at folk som aldri har truffet henne og ikke kjenner henne ( nei dere kjenner henne ikke selv om dere har sett henne på tv ) og det faktum at hun aldri viste at dere eksisterte skal sørge over henne blir for dumt slik jeg ser det. Og innen noen få sekunder vil barnslige personangrep komme fra noen som ikke tåler at jeg ikke sorger når en kjendis dør. Du føler deg sikkert veldig kul der du sitter foran tastaturet. Jeg kjente ikke Carrie Fisher, David Bowie eller noen av de andre kjendisene som gikk bort i løpet av 2016, men det betyr ikke at jeg ikke kan føle at det er et tap når noen som på en eller annen måte har rørt ved noe i meg går bort. Å trekke frem 38 millioner som døde i første verdenskrig eller sultne barn i Darfur blir bare tåpelig. Jeg er fullstendig klar over at et død menneske er et dødt menneske og den ene har ikke mer verdi en den andre, men det er ikke det vi diskuterer. Når du nevner store nummer, så er du sikkert klar over forskning som er helt klar på at jo flere vi må forholde oss når noen f.eks lider eller dør, så synker vår empati, jo større tallene blir, det er ikke fordi vi er ufølsomme roboter, men fordi vi utviklet i små grupper der alle kjente alle og alle som led eller døde mest sannsynligvis hadde en god porsjon DNA felles med deg selv. Våre hjerner klarer i liten grad å forstå det veldig lille eller det veldig store, det er derfor du f.eks hører om avstanden til månen oppgitt i antall fotballbaner eller lignende, vi klarer rett og slett ikke forholde oss til nummer som 384.000+ kilometer på noen fornuftig måte.
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 27. desember 2016 #35 Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, Kim skrev: Du føler deg sikkert veldig kul der du sitter foran tastaturet. Nei Jeg sier min mening ser ingen grunn til at jeg skal føle meg kul. Men dere føler dere sikkert kule hvordan dere slår dere sammen og angriper meg fordi jeg ikke har samme mening som dere. 1
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 27. desember 2016 #36 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, smalls skrev: Orker ikke kverulere med deg. Natta Jeg sier sannheten det tåler dere ikke.
Gjest Jacklost Skrevet 27. desember 2016 #37 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, Eugene Wrayburn skrev: Nei Jeg sier min mening ser ingen grunn til at jeg skal føle meg kul. Men dere føler dere sikkert kule hvordan dere slår dere sammen og angriper meg fordi jeg ikke har samme mening som dere. Ingen her som angriper deg, vi blir bare sjokkert
Gjest Kim Skrevet 27. desember 2016 #38 Skrevet 27. desember 2016 (endret) 12 minutter siden, Eugene Wrayburn skrev: Nei Jeg sier min mening ser ingen grunn til at jeg skal føle meg kul. Men dere føler dere sikkert kule hvordan dere slår dere sammen og angriper meg fordi jeg ikke har samme mening som dere. Noen ganger er det kanskje klokere å ikke si sin mening da? Det er ingen som slår seg sammen mot deg, men folk reagerer på en dustete kommentar, som ikke tilførte noe som helst. Du har jo til og med brukernavnet til en forfatter, så det er jo åpenbart at du også har funnet inspirasjon i en kjendis. Jeg er helt enig med deg i at det fort kan bli hysteri rundt en kjendis sitt dødsfall og det er både trist og patetisk, men å vise respekt for noen du har likt arbeidet til, er ikke det samme som det vi var vitne til f.eks etter Dianas død. Endret 27. desember 2016 av Kim
Linnpinn9 Skrevet 27. desember 2016 #39 Skrevet 27. desember 2016 44 minutter siden, Eugene Wrayburn skrev: Dette er mitt siste svar i denne tråden. Ja særlig
Anbefalte innlegg