Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Det ser nok ut som om jeg må ty til flaske denne gangen også (desverre), og jeg har et spørsmål. Med mitt første barn kokte jeg disse flaskene etter hver ENESTE gang. Skikkelig slitsomt, og jeg hatrer tanken på å måtte gjøre dette om igjen. Leser her i noen innlegg at ikke alle koker dem, og i går leste jeg i et BAM-blad at det ikke var nødvendig med koking. Så derfor må jeg bare spørre; er det mange av dere som bare vasker flasker og smukker og ikke koker? I såfall bruker dere oppvaskmiddel (zalo etc), eller bruker dere bare vann?? Åh, jeg misunner dere som får til denne ammingen...
Furstina Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Vi kokade bara flaskorna någon enstaka gång. Lillen fick utpumpad bröstmjölk på flaska från 3½ månad varje dag tills 6 månaders ålder. Vi diskade i varmt vatten med diskmedel (Yes). Diskmedlet behövs för att lösa de fetter och enzymer som mjölken (och MME) innehåller.
koldbruna Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Jeg fikk beskjed om på sykehuset at jeg måtte koke flaskene til veslemor var 4 mnd eller vaske flaskene men ikke smokkene i oppvaskmaskina. Noen ganger enda koker jeg smokkene til tåteflaska. koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå