AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Har plutselig blitt forelska i en type jeg har skrevet vennskapelig med over flere måneder. Han også. Vi har så sterk kjemi at det nesten er vanskelig og holde ut å se hverandre inn i øynene. Synes han er så spennende. Vi har ikke gjort noe, bare kysset. Men nå føler jeg at jeg faller hardt, hjelp. Idag har han ikke tid og jeg merker at jeg tenker på han støtt og savner han. Han er ikke engang min type. Hvordan skal jeg holde ut dette? Anonymkode: 0ad44...4ae
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Noen som har opplevd det før? At man blir forelska ufrivillig i noen man ikke engang synes er så veldig attraktiv? Hvorfor skjer det? Hva skal jeg gjøre nå? Han føler det samme har han sagt... Anonymkode: 0ad44...4ae
Gjest RealWildOne Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Oh yes, opplevd det og vi skreiv lenge sammen i forkant altså, og få tror jeg at skriver like mye med hverandre som det vi gjorde. Håper det går bra med dere...
Inwe Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Nyt det. Er sånn med meg og samboeren også. Han er veldig kjekk, men ser helt annerledes ut enn alle jeg har vist interesse for før hab. I tillegg er det et par andre ting jeg aldri kunne sett for meg i en kjæreste. På tross av dette har jeg aldri vært så forelsket, følt meg så heldig eller møtt en mer fantastisk mann. Håper jeg er like heldig for resten av livet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå