AnonymBruker Skrevet 19. mars #161 Del Skrevet 19. mars Det har jeg🫣 Jeg har aldri løpt maraton. Anonymkode: 469f7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #162 Del Skrevet 21. mars Ikke jeg heller Jeg har aldri kjørt El-sparkesykkel. Anonymkode: 164b5...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #163 Del Skrevet 21. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt glødende protestinnlegg i noen avis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 21. mars #164 Del Skrevet 21. mars Ikke jeg heller Jeg har aldri fått satt inn en protese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. mars #165 Del Skrevet 21. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri løpt etter vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #166 Del Skrevet 23. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på en nudiststrand. Anonymkode: 469f7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #167 Del Skrevet 23. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt med Helikopter. Anonymkode: 164b5...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 23. mars #168 Del Skrevet 23. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i en ubåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #169 Del Skrevet 27. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått mannekeng. Anonymkode: 469f7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. april #170 Del Skrevet 7. april Ikke jeg heller. Jeg har aldri dykka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. april #171 Del Skrevet 10. april Har ikke dykka MED dykkerdrakt. Jeg har aldri gått med stokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:10 #172 Del Skrevet mandag kl 07:10 Ikke vært ett tema engang😅 Jeg har aldri feiret påske. Anonymkode: 469f7...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet onsdag kl 21:26 #173 Del Skrevet onsdag kl 21:26 Det gjør jeg. Jeg har aldri vært i Israel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet onsdag kl 23:36 #174 Del Skrevet onsdag kl 23:36 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært forelsket i en amerikaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 17 timer siden #175 Del Skrevet 17 timer siden fugl fønix skrev (På 16.4.2025 den 23.36): Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært forelsket i en amerikaner. Ekspander Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovet i snøhule 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 16 timer siden #176 Del Skrevet 16 timer siden Ikke jeg heller Jeg har aldri datet noen fra Asia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå