AnonymBruker Skrevet 7. november #382 Skrevet 7. november ikke jeg heller. Jeg har aldri jobbet i en barnehage. Anonymkode: acf16...279
AnonymBruker Skrevet 7. november #384 Skrevet 7. november ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt svindlet av en telefon-selger fra India. Anonymkode: acf16...279
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #385 Skrevet 9. november Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært helt fornøyd de gangene jeg har levert inn gamle sko til fornyelse hos skomaker.
AnonymBruker Skrevet 9. november #386 Skrevet 9. november Jeg har aldri tatt plastisk operasjon Anonymkode: 81bd4...1d2
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #387 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har aldri tatt plastisk operasjon Anonymkode: 81bd4...1d2 Ikke jeg heller, men du må svare på det folk spør deg om før du kan skrive nytt selv. Jeg har aldri hatt lange negler på tærne.
AnonymBruker Skrevet 10. november #388 Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ikke jeg heller, men du må svare på det folk spør deg om før du kan skrive nytt selv. Jeg har aldri hatt lange negler på tærne. ikke jeg heller. Jeg har aldri gått på ski, etter at jeg ble voksen. Anonymkode: acf16...279
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #389 Skrevet 10. november Ikke jeg heller. Jeg har aldri gått i spagat på glatt isføre.
AnonymBruker Skrevet 11. november #390 Skrevet 11. november Ikke jeg heller. Jeg har aldri pyntet til jul i november. Anonymkode: 469f7...aad
Kryneren Skrevet 11. november #391 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Jeg har aldri pyntet til jul i november. Anonymkode: 469f7...aad Ikke jeg heller Jeg har aldri spist syltelabber
AnonymBruker Skrevet 12. november #392 Skrevet 12. november Kryneren skrev (11 timer siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri spist syltelabber ikke jeg heller, så vidt jeg vet om. jeg har aldri vært med på hvalfangst. Anonymkode: acf16...279
AnonymBruker Skrevet 12. november #393 Skrevet 12. november Ikke jeg heller. Jeg liker ikke mannen til Martha, altså Durek. Anonymkode: 469f7...aad 1
AnonymBruker Skrevet 13. november #395 Skrevet 13. november Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt hvordan influencere håver inn penger på Snapchat. Anonymkode: 469f7...aad 1
AnonymBruker Skrevet 13. november #396 Skrevet 13. november ikke jeg heller. Jeg har aldri arbeidet for en nettavis. Anonymkode: acf16...279
Hoppetaujenta Skrevet 13. november #397 Skrevet 13. november Ikke jeg heller Jeg har aldri barbert bort alt håret mitt.
tånegla Skrevet 13. november #398 Skrevet 13. november Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri barbert bort alt håret mitt. Ikke jeg heller. Jeg har aldri utgitt en diktsamling.
Hoppetaujenta Skrevet 13. november #399 Skrevet 13. november Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt blokkfløyte fra en offentlig scene.
AnonymBruker Skrevet 13. november #400 Skrevet 13. november tånegla skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri utgitt en diktsamling. ikke jeg heller. Jeg har aldri spist mine egne nesebuser., Anonymkode: acf16...279
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå