AnonymBruker Skrevet 6. oktober #301 Skrevet 6. oktober Kryneren skrev (12 timer siden): Jeg har såvidt smakt vin, men detcer lenge siden. Jeg har aldri røkt sigaretter ikke jeg heller. Jeg har aldri skutt et rådyr. Anonymkode: acf16...279
Kryneren Skrevet 6. oktober #302 Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): ikke jeg heller. Jeg har aldri skutt et rådyr. Anonymkode: acf16...279 Ikke jeg heller. Jeg har ikke hytte
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober #303 Skrevet 6. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt nok penger til å kjøpe meg en bra, litt stor enebolig helt alene.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #304 Skrevet 7. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært rasistisk. Anonymkode: 469f7...aad
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober #305 Skrevet 7. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri ropt stygge ord etter annerledesfolk på gata.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #306 Skrevet 9. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri feiret jul i utlandet. Anonymkode: 469f7...aad
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #307 Skrevet 9. oktober ikke jeg heller. Jeg har aldri trollet på Wikipedia. Anonymkode: acf16...279
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #308 Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri pyntet ned gresskar på Halloween Anonymkode: 469f7...aad
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #309 Skrevet 11. oktober ikke jeg heller. jeg har aldri eid en hel volleyball-bane. Anonymkode: acf16...279
Kryneren Skrevet 11. oktober #310 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): ikke jeg heller. jeg har aldri eid en hel volleyball-bane. Anonymkode: acf16...279 Ikke jeg heller Jeg har aldri gått halloween
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #311 Skrevet 11. oktober Det har jeg, begynte når jeg gikk i 6 klasse, så vi gikk 2 år, 88 modell. Jeg har aldri vært i Oslo faktisk. Anonymkode: 164b5...1ba
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #312 Skrevet 11. oktober det har jeg. Jeg har aldri vært i Finland. Anonymkode: acf16...279
tånegla Skrevet 11. oktober #313 Skrevet 11. oktober Der har jeg vært flere ganger faktisk. Jeg har aldri badet i sjøen om vinteren.
Kryneren Skrevet 11. oktober #314 Skrevet 11. oktober tånegla skrev (4 minutter siden): Der har jeg vært flere ganger faktisk. Jeg har aldri badet i sjøen om vinteren. Ikke jeg heller. Jeg har aldri vunnet en idrettskonkurranse
tånegla Skrevet 11. oktober #315 Skrevet 11. oktober Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært best på 60 meteren.
Kryneren Skrevet 11. oktober #316 Skrevet 11. oktober tånegla skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært best på 60 meteren. Ikke jeg heller Jeg har aldri spilt fotball på noe idrettslag
tånegla Skrevet 11. oktober #317 Skrevet 11. oktober Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Indonesia.
Kryneren Skrevet 11. oktober #318 Skrevet 11. oktober tånegla skrev (8 minutter siden): Det har ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Indonesia. Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Afrika
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #319 Skrevet 11. oktober Kryneren skrev (43 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Afrika ikke jeg heller. Jeg har aldri sett et neshorn. Anonymkode: acf16...279
Kryneren Skrevet 11. oktober #320 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): ikke jeg heller. Jeg har aldri sett et neshorn. Anonymkode: acf16...279 Ikke jeg heller. Jeg har aldri klappet en tiger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå