FlowahPowah Skrevet 1. mai 2024 #141 Del Skrevet 1. mai 2024 Dessverre, men jeg har prøvd! Jeg har aldri skjønt hvorfor folk hater på Pride. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #142 Del Skrevet 2. mai 2024 Bare elsker Pride. Jeg har aldri likt å sykle. Anonymkode: 469f7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #143 Del Skrevet 2. mai 2024 ikke jeg heller. jeg har aldri sett en levende isbjørn. Anonymkode: 3f519...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #144 Del Skrevet 4. mai 2024 Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å gå i 17 maitog Anonymkode: 469f7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #145 Del Skrevet 11. januar Jeg har aldri matet en struts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #146 Del Skrevet 11. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å ha pålimte 3cm`s løsnegler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #147 Del Skrevet 11. januar Jeg har aldri kranglet med en papegøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar #148 Del Skrevet 17. januar Ikke jeg heller jeg har aldri blitt jaget av en sint okse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 18. januar #149 Del Skrevet 18. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri diskutert med en pelikan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #150 Del Skrevet 25. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri vurdert å bli en mannekeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #151 Del Skrevet 16. februar Har aldri vært ett tema. Jeg har aldri vært i fengsel. Anonymkode: 469f7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 16. februar #152 Del Skrevet 16. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri syklet med en sirkussykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #153 Del Skrevet 18. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt realityserier/program. Anonymkode: 469f7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar #154 Del Skrevet 18. februar Det har nok jeg om det er fra den virkelige virkeligheten og ikke oppkonstruert tull. Jeg har aldri mislikt iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 20. februar #155 Del Skrevet 20. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt hvitvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar #156 Del Skrevet 22. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri laget vin i hjemmet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22. februar #157 Del Skrevet 22. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri lagd middag til hakkespetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar #158 Del Skrevet 22. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjent en hakkespett på nært hold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #159 Del Skrevet 22. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i økonomisk knipe. Anonymkode: 469f7...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #160 Del Skrevet 14. mars Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på strippeklubb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå