Gå til innhold

Hva tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man fikk 36,6 i kroppstemperatur etter at man datt i sjøen igår når det var storm, og høyvann, regnes det som mild eller moderat nedkjøling?

Anonymkode: 99001...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du behandling?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du behandling?

Ble varmet opp på sykehuset, ja.

Gjest Loffeliten
Skrevet

36.6 er en fullstendig normal kroppstemperatur. Og det selv om det er høyvann, faktisk. 

Skrevet

Gratulerer. Du har vunnet pris for Årets Dårligste Overskrift! :danser:

Anonymkode: 19145...e03

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom man fikk 36,6 i kroppstemperatur etter at man datt i sjøen igår når det var storm, og høyvann, regnes det som mild eller moderat nedkjøling?

Dette kan sikkert gå ann å slå opp. Men man har spørre- tjenesten Doktoronline.no. Der er noen leger osv, som pleier å gi svar. 

Skrevet

Jeg datt ned i badekaret hvor litervis av sjampanje ble nedkjølt i mitt gamle herskapshus. Ubehagelig opplevelse, men tror nok ikke kroppstemperaturen droppet nevneverdig. Det var verre med kulen som oppstod etter et kraftig møte med det solide glassverket i en Dom Pérignon.

• Liker 1
Skrevet

36,6?! tror ikke det regnes som nedkjøling i det hele tatt

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

36,6?

Nei, det er overhodet ikke nedkjøling - det er innenfor normalen, jeg har sjelden høyere kroppstemperatur enn dette...

Skrevet

Min kroppstemperatur ligger normalt på 36,7-36,9 (morgen/kveld), så jeg vil ikke tro du hadde noen form for nedkjøling, men trolig forebyggende behandling for å forhindre nevnte. Og jeg sier det uten å vite noe som helst om det, bare så det er sagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...