Gå til innhold

Dette har jeg jobba for

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London og har sett litt på https://meng.co.uk/ Kunne virkelig tenkt meg et plagg derfra. Det blir jo mer et smykke enn et plagg, som jeg ønsker skal henge fremme og glede meg over (ikke i sollys selvfølgelig). Men så er jeg usikker på om det finnes andre alternativer som er like bra. Ønsker silke, og liker de nydelige mønstrene. 

Har kun tenkt å kjøpe meg dette, da skapet bugner av andre ting. Etter å ha planlagt turen, så rekker vi kun Harrods og Westfield, så det blir her shoppingen foregår. Vi rekker ikke innom Selfridges eller noen av de andre butikkene. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker Selfridges over Harrods.

• Liker 1
Skrevet

Wow, fantastiske klær! :ninuskapus:

Skrevet

Helt nydelige plagg på den siden. Men for min del synes jeg en vintage silkekimono jeg kjøpte i Manchester er minst like fin eller til og med vakrere. 

Vet ikke hvor jeg skal bruke den egentlig, men den fikk seg i det minste en luftetur i resepsjonen på hotellet. 

Skrevet
1 time siden, Frøkensina skrev:

Helt nydelige plagg på den siden. Men for min del synes jeg en vintage silkekimono jeg kjøpte i Manchester er minst like fin eller til og med vakrere. 

Vet ikke hvor jeg skal bruke den egentlig, men den fikk seg i det minste en luftetur i resepsjonen på hotellet. 

Eh.. var du full? 

AnonymBruker
Skrevet

Jobba for? Er toppen av hardt arbeid et klesplagg? Er det det menneskets mening og eksistens sentrerer rundt? Hva skal du gjøre når du har vunnet livet da?

Anonymkode: 3e9ee...616

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobba for? Er toppen av hardt arbeid et klesplagg? Er det det menneskets mening og eksistens sentrerer rundt? Hva skal du gjøre når du har vunnet livet da?

Anonymkode: 3e9ee...616

Det er jo andre ting som folk ønsker å oppnå med lønn i stedet for det så klart.
Noen mener at å ha spart til en ferie er toppen av hardt arbeid, noen bryr seg ikke noe om det, noen sparer og legger av. Det varierer jo i fra person til person. Noen sparer kanskje til noe til neste års arbeid - f.eks en sykkel på vei til jobben, også har man jo noen som gleder seg til å spare penger til klesplagg også, kanskje flere plagg. :)
For noen er toppen av lykke å arbeide, og de bryr seg ikke om lønnen og om hva de skal bruke den til.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Sarya skrev:

Eh.. var du full? 

Nei, hvorfor lurer du på det? Det er ikke en badekåpe jeg snakker om, men en tradisjonell japansk kimono i tung silke ;) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...