johanan Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Må sensuren komme ut på studentweb til fristen som står eller skal eksamenen bare være ferdig sensurert?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Hos oss står det både sensurfrist og publiseringsfrist. Jeg tror sensurfrist normalt betyr sensors frist til å sensurere, og så publiseres det noe etter dette. I tillegg er det veldig ofte forsinket... Anonymkode: 13f2b...8c4 1
johanan Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2016 På sensurfristen står det den 28 desember. Så håper den kommer i morgen, har aldri opplevd at det har blitt publisert så sent før fristen
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Fristen for publisering i studentweb er én virkedag etter sensurfrist. Det er for øvrig mer vanlig at sensuren blir publisert samme dag eller etter sensurfrist enn før. Anonymkode: b55b9...066
Rosaprosa20 Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Karakteren skal publiseres på studentweb samme dag som sensurfristen på min skole, men det er ofte at den blir forsinket på grunn av diverse unnskyldninger fra lærer eller administrasjon (sykdom, ferieavvikling osv). Det er ikke lov å ikke overholde fristen, men de fleste skolene bryr seg ikke om det
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 2 timer siden, Rosaprosa20 skrev: Karakteren skal publiseres på studentweb samme dag som sensurfristen på min skole, men det er ofte at den blir forsinket på grunn av diverse unnskyldninger fra lærer eller administrasjon (sykdom, ferieavvikling osv). Det er ikke lov å ikke overholde fristen, men de fleste skolene bryr seg ikke om det Sykdom er en rettmessig årsak til forsinket sensur. Anonymkode: b55b9...066 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sykdom er en rettmessig årsak til forsinket sensur. Anonymkode: b55b9...066 Samme med pålagt ferieavvikling. Anonymkode: d92c8...8ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå