AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Er gift kvinne på 27 år. En av mine single venninner ville ut 2.juledag, og ønsket at jeg skulle være med. Jeg drakk to glass vin den kvelden, og var slettes ikke overstadig beruset. Vi dro ut på et utested og jeg ble sjokkert over hva som foregår på det dansegulvet. Nå har ikke jeg vært ute på mange år, men kan ikke huske at det var sånn som dette da jeg var ute før. jeg ble tafset på både her og der, ga fra meg to solide klaps til to ekle og innpåslitne mannfolk. På dansegulvet ble jeg holdt fast av en mann, mens en annen gnidde seg inntil meg. Jeg dro tidlig fra stedet, og har aldri før følt meg så skitten og ekkel! Nå gikk jeg i en knelang sort kjole, meg høy hals og lange ermer.. Så jeg var vel en av de få som ikke viste frem hverken rumpe eller kløft. Jeg følte meg nærmest sagt som et byttedyr på det utestedet. er det sånn her det er på byen nå for tiden? Da er isåfall min tid som "wingwoman" forbi. Anonymkode: c7df3...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå