AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Her kommer et lite onanitips i julen. Fikk min første multiorgasme i dag, og mener tipset er verdt å dele. Har tidligere prøvd å få prostataorgasme med å bruke en dildo uten hell. Har ikke klart å få satt orgasmen i gang uten å berøre penis. Forsøkte for en tid tilbake å feste et vibrerende egg på undersiden av penis med en gummistrikk samtidig med en dildo i rumpen. Funker som en kule uten å berøre penis. Prøvde i dag med samme teknikk, men slo av vibreringen når jeg kjente orgasmen bygget seg opp. Etter et par ganger kom det en god sprut kun ved å stimulere prostata. Det kule var at det bare var til å slå på egget og gjennta. Tre orgasmer på rappen med sprut alle gangene. Dildoen var festet til et badekar med en sugekopp. Noen som har prøvd noe tilsvarende? Mann 40 Anonymkode: 2b382...cd0 1
Gjest Underdanie Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her kommer et lite onanitips i julen. Fikk min første multiorgasme i dag, og mener tipset er verdt å dele. Har tidligere prøvd å få prostataorgasme med å bruke en dildo uten hell. Har ikke klart å få satt orgasmen i gang uten å berøre penis. Forsøkte for en tid tilbake å feste et vibrerende egg på undersiden av penis med en gummistrikk samtidig med en dildo i rumpen. Funker som en kule uten å berøre penis. Prøvde i dag med samme teknikk, men slo av vibreringen når jeg kjente orgasmen bygget seg opp. Etter et par ganger kom det en god sprut kun ved å stimulere prostata. Det kule var at det bare var til å slå på egget og gjennta. Tre orgasmer på rappen med sprut alle gangene. Dildoen var festet til et badekar med en sugekopp. Noen som har prøvd noe tilsvarende? Mann 40 Anonymkode: 2b382...cd0 Hørtes veldig deilig ut, hvordan opplevdes selve orgasmen, var det skikkelig hardt å langvarig orgasme? Med skikkelig stønning hver gang? Gikk det lenge mellom hver gang orgasmen kom? Jeg har blitt tatt i rumpa med dildo å prostatavibrator av dama. Fått skikkelig intens å langvarig orgasme, men ikke sånn tett etter hverandre. Gutt 19.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Var verken de heftigste eller mest langvarige orgasmenene jeg har hatt, men gøy å klare noe nytt. Men orgasmene var annerledes enn en orgasme der bare penis eller penis+prostata blir stimulert. Var kanskje 20 - 30 sekunder mellom. Litt i ørska, men det var kort tid mellom. Vibreringen sto på under siste orgasme og da klarte jeg ikke mer. Anonymkode: 2b382...cd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå