Gå til innhold

Dere ensomme, hva skal dere på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv regner jeg med at jeg bare blir hjemme og ser film hele kvelden. Ikke invitert til noe.

Har mest lyst til å pynte meg og dra ut på noe koselig..arrangement for single/ensomme. Men byen jeg bor i holder tydeligvis helt stengt f.o.m 16 nyttårsaften hvert år, så....

Hva skal dere andre ensomme på nyttårsaften? 

Fortsatt god jul!:)

Anonymkode: e2d18...b57

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal spise middag hos foreldra mine på ettermiddagen, etterpå skal jeg hjem å sette meg i sofaen med en kopp bailys å se på film:P jeg har dyr så jeg er bestandig hjemme på kvelden, tørr ikke å la de være alene hjemme når det bråker som verst :) 

Skrevet

Mente du ensom som i singel? Jeg trives best i nærheten av hjemmet nyttårsaften hvis det ikke er overnattingsmuligheter. Er bedt til en venninne, men da tar jeg turen dit litt tidlig, hvis ikke får jeg et styr med å komme meg hjem (kan overnatte, men da på madrass i en krok og blir ikke mye søvn av det), hun har dessuten par i familien på besøk.

Er den som ofte har tilbydd meg å passe andres hunder. I år har også min mor bedt meg, men jeg vet ikke. Det er noen dager til.

Anonymkode: ed9ee...2f5

Skrevet

jeg skal være alene men jeg liker å være alene, tro du meg sjeldent jeg dessverre får vært nok alene.

Anonymkode: ff7c6...0fb

• Liker 2
Skrevet

Skal være hjemme alene med god mat og gode filmer. 

• Liker 1
Skrevet

Det blir å sitte her alene...

Tru'kke jeg gidder lage til mat, en gang.

Drikke for å få sove, heller.

Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Det blir å sitte her alene...

Tru'kke jeg gidder lage til mat, en gang.

Drikke for å få sove, heller.

sånn var jeg en laaang periode da jeg var deprimert , vet du hva at det kan faktisk gå over og så får du lyst til å gjøre noe igjen og  blir glad inni deg etc.

Anonymkode: ff7c6...0fb

• Liker 1
Skrevet

Det at man kanskje skal være ALENE, betyr jo selvfølgelig ikke at man faktisk er ENSOM..

Anonymkode: b4a1d...56f

• Liker 10
Skrevet

Vi skal vel gjøre akkurat som vi pleier, men skal lage en god middag og kanskje sette på en film. 

• Liker 1
Skrevet

Skal være alene. Etter å ha tilbrunget alle dager mellom 23.-27. med familie, så kjenner jeg at det skal bli godt å være alene. Jeg liker jula, men ikke nyttårsaften, så er ikke noe savn å være alene.

Anonymkode: c3bcf...17e

Skrevet

Har hunder så jeg skal være alene hjemme med dem, kjenner det er litt sårt, men sånn er det bare

Anonymkode: b7b6f...dde

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal være alene på ei hytte med hunden. Litt kjedelig, men når man har ansvaret for dyr blir det gjerne sånn. Jeg kommer nok til å lage vanlig lørdagsmat (wraps etc), ta med litt godis og slappe av med tv og bøker.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater nyttårsaftenen, får alltid en ekkel følelse når rakettene sendes opp; nok et år er over og fint lite har endret seg. Jeg ønsket derfor i år å være sosial med venner og kanskje være full nok til å ikke bry meg. Men da jeg inviterte til fors var det ingen som responderte, så den planen la jeg fort bort. Nå skal vi kanskje til en kollega av samboer, og det blir jo trivelig nok... men veldig trist at de jeg anser som venner ikke en gang kunne svare meg ordentlig. 

Anonymkode: f265e...8da

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal tilbringe kvelden i pysj med god middag og en film. Etter min mening er ikke nyttårsaften noe særlig, så dette er heldigvis ikke den verste kvelden for meg.

De fleste ensomme mennesker vil vel naturlig nok tilbringe nyttårsaften alene hos seg selv, eller eventuelt med familie hvis det er et alternativ. 

Anonymkode: 73c74...44e

• Liker 2
Skrevet

Kommer nok til å site alene. Har ikke det største nettverket, og de vennene jeg har er etablert med samboer og barn. Og jeg er heller ikke av den typen som inviterer meg selv til samenkomster. Hvis jeg skal en plass vil jeg føle at jeg er invitert og ikke en som trenger meg på.

Skrevet

Blåser i nyttårsaften. Skal lage meg et smørbrød og se en film og kommer til å legge meg før nyttårsrakettene smeller. Hater de rakettene og blir redd av dem.

Anonymkode: 20b42...c44

• Liker 2
Skrevet

Kanskje dumt forslag men hva med å invitere inn til noe selv? 

Kan høre med noen du kjenner om de er interesserte så kanskje de vil være med, så har de igjen venner som kanskje kan komme. Så slipper du være alene. Om de har planer så kan det jo hende det kommer en invitasjon til deg også? 

Anonymkode: dfcfe...b70

Skrevet

Her blir jeg alene. Akkurat som i jula. Hadde det ikke vært for jobb i romjula så hadde jeg knapt snakket med et menneske. 

Anonymkode: 45249...7ff

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her blir jeg alene. Akkurat som i jula. Hadde det ikke vært for jobb i romjula så hadde jeg knapt snakket med et menneske. 

Anonymkode: 45249...7ff

Dette kan jeg kjenne meg igjen i. Etter julaften føles det som om man visner. Tok en tur på senteret for å komme meg ut, det hjalp litt. Nyttårsaften blir ikke annerledes enn de andre, spanderer vel på meg en flaske vin, og forbereder meg på folkene på jobb på mandag som har kost seg i julen.

Anonymkode: 467ae...40d

• Liker 1
Skrevet

Da skal jeg ligge i senga iført slaskete koseklær, spise no digg mat jeg skal lage, og se en kul film! Så skal jeg våkne opp å ikke være fyllesjuk!!   Mulig jeg blir invitert bort, men er mest hypp på å være hjemme tror jeg..   nyttårsaften er oppskrytt

Anonymkode: 53676...e87

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...