AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Hvilken hjørnesofa har dere? Vil dere anbefale den? Anonymkode: 8c67c...9c4
Nåleputa Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Jeg er også på jakt etter hjørnesofa. Jeg ser etter en som er myk, bred og med brunlig farge
calmara Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Optus fra trademax er veldig fin og kjempegod å sitte i Skal kjøpe den selv
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 På 4.1.2017 den 18.36, Nåleputa skrev: Jeg er også på jakt etter hjørnesofa. Jeg ser etter en som er myk, bred og med brunlig farge Ta den en runde å se. Viktig å prøve sitte comforten. Av farger kan du få akkurat hvilke du vil Ikea har også mye bra etter hvert. Anonymkode: 24aa4...2c4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 Har en frå formfin. Kanonkvalitet! Synes ikke på putene at jeg ligger der og gnur😆 Anonymkode: 55955...a8c 1
Cesil Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Vi har Palma fra Bohus, men i et annet oppsett enn på linken. https://www.bohus.no/stue/sofa/modulsofa/palma-hjoernesofa Vi har hatt den i tre år og er superfornøyd. Putene er faste, slik at de holdes på plass. Man kan ta av trekkene på alle putene og vaske de i maskinen. Har barn og hund, men sofaen er ikke synlig slitt i det hele tatt. Før denne hadde vi Ektorp fra IKEA. Etter tre måneder var ryggputene helt sammensunket og den så rett og slett ikke ut. Fikk heldigvis hevet kjøpet.
sobrello Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 Vi har opus fra Møbelringen . Store gode puter. Vi har hatt den et år og er veldig fornøyde. Det er en stor sofa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå