Gå til innhold

Tiltrekker meg feil kvinner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i en litt "merkelig" situasjon. Tiltrekker meg en del kvinner jeg ikke er interessert i, eller aktivt har vist noen oppmerksomhet. Disse har jeg truffet på i det miljøet jeg omgås til vanlig. Jeg er en godt voksen mann, 40+, enkemann hvis det betyr noe. Kvinnene er jevngamle. 

Nr. 1 har alkoholproblemer, drikker seg fra kontroll og blir kastet ut av bar etc. Har trukket meg unna denne personen. Nr. 2 er rasist, vi er venner på FB og hun kommer med ganske så drøye utsagn. Vi har nok vidt forskjellige verdisyn for å si det sånn. Hun er veldig "på" når vi møtes, jeg holder tilbake. Nr. 3 er needy og har en slitsom personlighet. Dama er i slutten av 40-årene, tror ikke hun noengang har hatt et forhold. Har avvist henne tidligere i høst. 

Nå har jeg også truffet noen andre som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, men det ender kun med en date. 

Hva gjør jeg galt her, hvilke feile signaler sender jeg ut? 

Anonymkode: 08c4c...a7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har datet noen merkelige kvinner jeg også for å si det mildt. Hun ene viste seg å være nazist faktisk, hun sa det faktisk selv :sjokk:

Dette var kvinner jeg møtte på konsert eller byen, så skal man trekke et snev av lærdom fra dette så er det nok lurt å date i andre sammenhenger. Kanskje blant hobby, kurs, eller i det minste på et litt roligere og mer voksent utested, selv om jeg egentlig ikke har så stor tro på å møte noen ute når man er godt voksen. 

Anonymkode: 4e10b...3a4

Gjest Annetnavn_
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i en litt "merkelig" situasjon. Tiltrekker meg en del kvinner jeg ikke er interessert i, eller aktivt har vist noen oppmerksomhet. Disse har jeg truffet på i det miljøet jeg omgås til vanlig. Jeg er en godt voksen mann, 40+, enkemann hvis det betyr noe. Kvinnene er jevngamle. 

Nr. 1 har alkoholproblemer, drikker seg fra kontroll og blir kastet ut av bar etc. Har trukket meg unna denne personen. Nr. 2 er rasist, vi er venner på FB og hun kommer med ganske så drøye utsagn. Vi har nok vidt forskjellige verdisyn for å si det sånn. Hun er veldig "på" når vi møtes, jeg holder tilbake. Nr. 3 er needy og har en slitsom personlighet. Dama er i slutten av 40-årene, tror ikke hun noengang har hatt et forhold. Har avvist henne tidligere i høst. 

Nå har jeg også truffet noen andre som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, men det ender kun med en date. 

Hva gjør jeg galt her, hvilke feile signaler sender jeg ut? 

Anonymkode: 08c4c...a7d

Du gjør neppe noe galt, du har bare vært uheldig. Fortsett med letingen, så finner du henne til slutt.

Skrevet

Jeg vet jo ikke hva som foregår med deg og hvorfor de liker deg. Det kan være noe du utstråler, en trygghet de trenger eller at du er en uten så "skarpe kanter" om man kan si det sånn. Uttrykker du noe om hva du liker og ikke liker på FB f.eks?  Virker ikke som om rasisten vet hva du står for for eksempel..vi vil da ha folk rundt oss som deler verdisyn.

• Liker 1
Skrevet

Tror bare disse kvinnene er desperate og du virker som en ordentlig fyr. Det kan være så enkelt som det.

Anonymkode: 84c9e...570

Skrevet

Kvinner liker ikke å være alene. Dvs: du er et bedre alternativ for ca alle av dem som er alene selv om dere ikke har noe til felles. 

Anonymkode: 38c1c...d07

• Liker 1
Skrevet

Tipper du ser ut som en bad boy/ person som driter i samfunnsnormer og tiltrekker deg da personer som sliter med diverse og ikke passer inn. Kanskje klesstilen er en del av problemet

Anonymkode: ee4be...33c

• Liker 2
Skrevet

Du er nok bare for åpen og kanskje litt passiv? Når du ikke jakter selv, så blir du jaktet på..og da kan jegerne være noe annet enn det du liker. 

Anonymkode: 42d89...926

• Liker 2
Skrevet

Du skal være glad for at noen vil ha deg i det hele. Mange menn får bare avslag. Se på det som et kvalitetstegn. Avvist de som ikke er på ditt nivå.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du ser ut som en bad boy/ person som driter i samfunnsnormer og tiltrekker deg da personer som sliter med diverse og ikke passer inn. Kanskje klesstilen er en del av problemet

Anonymkode: ee4be...33c

Jeg tipper det motsatte. Jeg er nemlig en over gjennonsnittet glad person og jeg har helt latterlig mye draget på menn med deprimerte damer/ damer med psykiske problemer. Det KAN bare ikke være tilfeldig. Forrige gang noen la an på meg sa jeg bare tørt "kona di er deprimert, ikke sant?". Det var hun selvsagt, selv om han ikke sa det der og da. Derfor tenker jeg at disse damene liker at ts virker trygg og stødig, fordi de kommer fra en utrygg bakgrunn.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne og sliter med det samme. Tiltrekker meg bare drittsekker som snylter og vil leve gratis på meg, og utnytte meg, psykisk trakassering og som regel er de dynget ned i gjeld og har ustabile liv. Når man bare vil ha en ordentlig mann, som er litt som en selv...

Anonymkode: 10560...754

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
14 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg tipper det motsatte. Jeg er nemlig en over gjennonsnittet glad person og jeg har helt latterlig mye draget på menn med deprimerte damer/ damer med psykiske problemer. Det KAN bare ikke være tilfeldig. Forrige gang noen la an på meg sa jeg bare tørt "kona di er deprimert, ikke sant?". Det var hun selvsagt, selv om han ikke sa det der og da. Derfor tenker jeg at disse damene liker at ts virker trygg og stødig, fordi de kommer fra en utrygg bakgrunn.

Så klart de er deprimerte når mannen går ut på byen for å være utro...

Skrevet
3 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Så klart de er deprimerte når mannen går ut på byen for å være utro...

Jeg går ikke på byen, dette er folk jeg møter på jobb eller via fritidssysler, ikke folk jeg aldri har møtt før. Og jeg legger ikke an på dem, for å si det sånn. Men menn over 30 er ganske direkte. Jeg er gift og aldri interessert tilbake.

Gjest Frederik
Skrevet
3 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg går ikke på byen, dette er folk jeg møter på jobb eller via fritidssysler, ikke folk jeg aldri har møtt før. Og jeg legger ikke an på dem, for å si det sånn. Men menn over 30 er ganske direkte. Jeg er gift og aldri interessert tilbake.

Poenget er ikke at de er ute på byen, men at de forsøker å være utro. Klart de da enten har dårlig forhold eller svartmaler kona. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...